کد خبر: ۹۰۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷

رضایی: آزادی با ایجاد شغل و درآمد حاصل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «با وارد کردن اخلاق در سیاست، توان مدیریتی را در کشور ارتقا می‌دهم و با ایجاد شغل و درآمد آزادی را در کشور نهادینه می‌کنم». 

محسن رضایی ظهر شنبه در راستای سفر تبلیغاتی خود به استان آذربایجان غربی در جمع مردم ارومیه در مسجد اعظم با بیان این مطلب افزود: «اعتقاد و اعتماد به جوانان در کشور بسیار کمرنگ شده است».
وی با بیان اینکه جوانان ایران همیشه مشکل گشا و یک فرصت برای کشور بوده اند، اظهار داشت: «آیا این جوانان نمی‌توانند راه باکری‌ها و امینی‌ها را ادامه دهند؟»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر مدیران توان استفاده از نیروی عظیم جوانان را در سطح کشور ندارند، بیان کرد: «باید جوانان را به مسیر توسعه کشاند که من با تشکیل دولت ائتلافی این نیروی عظیم را در متن جامعه قرار می‌دهم».

رضایی حادثه سوم انقلاب را شکوفایی ایران اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: «این حادثه تولید ثروت برای آحاد مختلف مردم و توسعه کشور را در پی خواهد داشت که تنها با کمک جوانان رخ خواهد داد».

این نامزد انتخابات اضافه کرد: «30 سال از انقلاب می‌گذرد و باید دید تا چه زمانی باید قدرت را در دستان نسل اول انقلاب نگه داریم؟جوانان را باید در سیستم اجرایی و مدیریتی کشور وارد کرد اما نه به صورتی که نسل اول انقلاب منهدم شود».

رضایی با بیان اینکه در جامعه همه از آزادی سخن می گویند، ادامه داد: «آزادی با ایجاد شغل و درآمد حاصل می‌شود و شیرینی آن حس می‌شود».

وی از روند عدم استفاده صحیح از نیروهای تحصیل کرده در کشور انتقاد کرد و افزود: «فرهنگی مدیریتی فعلی دولت عدم توجه به قشر فرهیخته و تحصیل کرده است اما من با وارد کردن این قشر به بدنه نظام و سیستم مدیریتی کشور، قدرت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مدیریتی و برنامه‌ریزی کشور را ارتقا خواهم داد».

رضایی ایران را یک خانواده چند فرزنده دانست و اظهار داشت: «چرا باید در کشور اقوام مختلف را که سالیان سال در راستای دفاع از کیان کشور از جان خود گذشته‌اند، روبروی هم قرار داد و به آنها نگاه امنیتی داشت»؟

این کاندیدا با بیان اینکه تقویت اقوام را تقویت امنیت ملی می‌دانم، اضافه کرد: «مردم ما باید در عین حال که آذری هستند، ایرانی نیز باید باشند و در عین حال که ایرانی هستند، آذری نیز باشند».

رضایی از ایجاد مسابقه ای بزرگ مابین اقوام مختلف در حوزه های علمی و صنعتی و کشاورزی خبر داد و گفت: «این امر را در راستای به صحنه آمدن مهدی باکری های دیگری انجام خواهم داد».

وی با اشاره به پتانسیلهای مختلف استان آذربایجان غربی در حوزه های گوناگون نیز خاطرنشان کرد: «این استان می‌تواند به عنوان یک قطب اقتصادی، از طریق ترکیه به اروپا متصل شود و میلیونها دلار درآمدزایی برای مردم منطقه و کشور داشته باشد».

رضایی در پایان سخنانش گفت: «چرا باید در این استان کشاورزی، صنایع تبدیلی و جانبی ایجاد نشود و شاهد بیکاری باشیم»؟

رضایی صبح شنبه پس از ورود به استان آذربایجان غربی، در فرودگاه ارومیه مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت و پس از آن در مزار شهدای ارومیه حاضر شد.

همچنین این نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری پس از سخنرانی در ارومیه در جمع مردم شهرستان مهاباد حضور می‌یابد و پایان بخش برنامه‌های وی در این استان حضور در زادگاه شهید باکری و دیدار از محل زندگی این شهید در شهرستان میاندوآب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین