کد خبر: ۹۰۲۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
تبلیغات

مشاور خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی یک روش بسیار عالی است که در کنار سرمایه گذاری پر سود و مطمئن می‌توانید صاحب ویزای اقامت امارات شوید. با این حال، سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات دبی مانند هر بازار پر رونق دیگری با مجموعه‌ای از چالش‌ها روبرو است. این موضوع اهمیت مشاوره خرید ملک در دبی را نشان می‌دهد.
مشاور خرید ملک در دبی
آفتاب‌‌نیوز :

مشاور خرید ملک در دبی: کشور امارات مخصوصا شهر دبی به دلیل اقتصاد پویا و ارائه سبک زندگی لوکس و مجلل در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد جذاب برای خرید ملک در دنیا تبدیل شده است. علاوه بر این، خرید ملک در دبی یک روش بسیار عالی است که در کنار سرمایه گذاری پر سود و مطمئن می‌توانید صاحب ویزای اقامت امارات شوید. با این حال، سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات دبی مانند هر بازار پر رونق دیگری با مجموعه‌ای از چالش‌ها روبرو است. این موضوع اهمیت مشاوره خرید ملک در دبی را نشان می‌دهد.

در حال حاضر شرکت‌های مشاور املاک مختلفی مانند گروه مشاور املاک سایان هوم دبی فعالیت دارند. این شرکت‌ها ضمن معرفی پروژه‌های عمرانی، مشاوره‌های تخصصی در خصوص خرید بهترین گزینه و کسب بالاترین سود سرمایه گذاری را خریداران ارائه می‌دهند.

چرا برای خرید ملک در دبی به مشاوره نیاز داریم؟

استفاده از خدمات مشاور وکلای املاک برای خرید ملک در دبی الزام قانونی ندارد. اما با توجه به اینکه بسیاری از افراد از امور اداری و پروسه قانونی خرید ملک در دبی اطلاع دقیق و درستی ندارند، حضور یک مشاور حقوقی قابل اعتماد و با تجربه می‌تواند تجربه یک خرید مطمئن و بی دردسر را برای شما به ارمغان آورد.

یک وکیل املاک باتجربه در دبی از آخرین قوانین خرید ملک برای متقاضیان خارجی، قوانین بانکی دبی، نحوه دریافت وام، روش‌های خرید اقساطی خانه، نحوه پرداخت اقساط، نحوه تحویل ملک و. آگاهی دارد و بهترین راه حل را برای سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی به شما ارائه می‌دهد.

استفاده از خدمات مشاوره املاک در زمان خرید ملک در دبی همچنین به شما کمک می‌کند تا از میان انبوه پروژه‌های ساختمانی، گزینه‌ای را انتخاب نمایید که با انتظارات، سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشد و در سال‌های آتی بازگشت سرمایه خوبی برای شما داشته باشد.

نکته مهمی که به هنگام کمک گرفتن از مشاور برای خرید ملک در دبی این است که حتما از قانونی بودن فعالیت شرکت مشاور املاک مطمئن شوید تا ناخواسته در دام افراد سودجو گرفتار نشوید. متاسفانه تقاضای روبه رشد متقاضیان خارجی به خرید خانه در دبی باعث شده تا آمار کلاهبرداری در این زمینه زیاد شود و بسیاری از خریداران قربانی افراد کلاهبردار می‌شوند.

در ادامه، برای اطلاع بیشتر شما خریداران گرامی، مهم‌ترین قوانین خرید ملک در دبی را فهرست کرده ایم.

قوانین خرید ملک در دبی

قوانین خرید ملک در دبی برای تمام متقاضیان خارجی یکسان است. اگر قصد خرید خانه در امارات را دارید، توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی از قوانین زیر اطلاع داشته باشید.

  • سرمایه گذار خارجی تنها اجازه خرید ملک از مناطق آزاد را دارد.
  • برای اخذ اقامت، ملک مورد نظر باید مسکونی باشد.
  • با خرید یک ملک به ارزش حداقل ۷۵۰ هزار درهم، می‌توانید اقامت موقت ۲ ساله امارات را دریافت نمایید.
  • اقامت امارات از طریق خرید خانه در دبی، تنها به املاک کامل ساخته شده تعلق می‌گیرد.
  • سرمایه گذار خارجی برای اخذ اقامت موقت امارات نباید ملکی که سند آن در رهن است را خریداری کند.
  • سند مالکیت املاک دبی توسط اداره زمین امارات (DLD) صادر می‌شود.
  • با خرید خانه در امارات و دریافت اقامت موقت دبی، ویزای کار صادر نمی‌شود.
  • چنانچه در خرید یک ملک در امارات شریک شده اید و قصد درخواست ویزای اقامت امارات را دارید، باید سهم شما از ملک حداقل ۱ میلیون درهم باشد.
  • با خرید خانه در دبی، به فرد اقامت دائم امارات و تابعیت این کشور داده نمی‌شود.
  • با دریافت اقامت امارات از طریق خرید خانه در دبی، ملک مورد نظر در سیستم املاک و اراضی دبی بلاک می‌شود و خریدار نمی‌تواند آن را به فروش برساند.
  • با فروش خانه در دبی مجوز اقامت موقت شما در امارات متحده عربی باطل می‌شود.
  • خریداران خرید ملک در امارات از پرداخت مالیات معاف هستند.
  • در مالکیت ۱۰۰ درصدی املاک، تمام مسئولیت‌های خرید و نگهداری ملک بر عهده خریدار است.

مشاوران املاک در سایان هوم دبی به بازار املاک و مستغلات دبی کاملا تسلط دارند و از قوانین خرید ملک در امارات آگاه هستند. به همین دلیل به شما کمک می‌کنند تا فرایند خرید ملک آسان و سریع تری داشته باشید. همچنین، از هدر رفتن احتمالی سرمایه شما جلوگیری می‌کنند.

قوانین خرید ملک در دبی

مراحل خرید ملک در دبی

به طور کلی، نحوه خرید ملک در دبی به صورت زیر می‌باشد:

۱-توافق بر سر شرایط معامله

۲-تنظیم قرارداد MOU

۳-دریافت کد رهگیری NOC

۴- استعلام کد رهگیری از دفترخانه اسناد رسمی

۵-پرداخت عوارض نوسازی و پسماند به شهرداری منطقه

۶-دریافت حساب دارایی از اداره مالیات

۷-انتقال سند به خریدار

۸-هزینه‌های انتقال سند ملک در دبی

بدون شک حضور یک وکیل املاک باتجربه در هر یک از مراحل خرید ملک در دبی می‌تواند خیال شما را از بابت قانونی بودن روند انجام کار و هدر نرفتن وقت و سرمایه تان مطمئن سازد.

بهترین راه مهاجرت به دبی

برای دریافت ویزای اقامت امارات روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید از طریق خرید ملک، تحصیل، ازدواج، فرزندآوری، تاسیس یک شرکت و. صاحب ویزای اقامت دبی شوید. هر یک از این روش‌ها شرایط خاصی دارند و بسیاری از آن‌ها مناسب تمام افراد نمی‌باشند. اما با اطمینان می‌توان گفت خرید ملک بهترین روش مهاجرت به دبی می‌باشد.

مشاور خرید ملک در دبی

دولت امارات در سال‌های اخیر برای جذب سرمایه گذاران خارجی، شرایط آسان تری برای دریافت اقامت امارات ارائه داده است. بر اساس قوانین جدید مهاجرتی امارات، افراد با خرید یک ملک مسکونی در مناطق آزاد دبی با حداقل ارزش ۷۵۰ هزار درهم می‌توانند برای ویزای اقامت ۲ ساله دبی را برای خود، همسر، فرزندان و پدر و مادر خود درخواست دهند.

اقامت ۲ ساله دبی از طریق خرید ملک موقتی است، اما به صورت دائم قابل تمدید می‌باشد. علاوه بر این، با افزایش میزان سرمایه گذاری ملکی تا ۲ میلیون درهم می‌توانید از ویزای اقامت بلند مدت ۵ و ۱۰ ساله امارات نیز برخوردار شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین