کد خبر: ۹۰۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۹
در واکنش به زیر پا گذاشته شدن مرزهای اخلاقی توسط احمدی‌نژاد منتشر شد

نامه مهم میرحسین موسوی به رهبر معظم انقلاب

موسوی: رفتارهای احمدی‌نژاد و حامیانش ناشی از موج اقبال مردم به من است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نخست وزیر دوران دفاع مقدس در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، رفتارهای رییس جمهور و طیف هواداران وی را واكنشی به اقبال مردم از وی دانست. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، مهندس میرحسین موسوی با اشاره به اینكه تمامی نظرسنجی‌های اخیر حكایت از جهش رأی وی دارد، تاكید كرده است: «رفتارهای رئیس‌جمهوری و طیف هواداران ایشان كه مرزهای اخلاقی و اسلامی را زیر پا می‌گذارند، در واقع واكنش به این واقعیت است كه مردم تصمیم خود را گرفته‌اند». 

میرحسین موسوی در نامه خود با اشاره به موج استقبال‌های مردمی تاكید كرد: «از آنجا كه احتمال می‌رود در واكنش به اقبال مردمی امواج جدید پرونده‌سازی و ارعاب مردم و ایجاد تهدید و جوسازی علیه فعالان و طرفداران اینجانب در دستور كار قرار گیرد. از جنابعالی می‌خواهم به اعتبار مصلحت جمهوری اسلامی ایران اوامر لازم را جهت جلوگیری از فضای یاد شده اعلام تا هوشیاری لازم در نهادهای مسوول بوجود آید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۷
0
0
با سلام
باتشکر از زحمات شما ، تمنا میکنم بازهم نوشته مرا سانسور نکنید. بنده از محذورات شما اگاهم ولی اگر قرار نیست که این فکر در بین مردم جا بیافتد که اتفاقات این روزها تئاتری از پیش طراحی شده است (و هاشمی هم برای چندمین بار ابرویش را برای مصلحت نظام میدهد)، الان زمان ان رسیده که فارغ از مسئله انتخابات به افشاگران! جوابی در خور داد. سکوت امروز رهبری به نفع هیچکس نیست. چهار سال پیش هم رهبری از ایشان دفاع کردند اما نه در زمان خودش. سکوت رهبری در پی اینهمه بی اخلاقی از طرف مردم به رضایت تعبیر میشود. شما امروز اگر از شخص خودتان هم نخواهید دفاع کنید، مجبورید از جایگاه ولایت فقیه دفاع کنید. مردم حقشان است که بدانند ایا رهبری به اگاهی از این فساد این افراد را در پستهای حساس کشور نصب کرده اند؟ اگر نه که میدانیم چنین نیست از حریم ولایت دفاع کنید. یکبار برای همیشه ، تا دیگر به هیچ بهانه ای انتصابات ولی فقیه را زیر سوال نبرند.
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۷
0
2
جو سازی تو منو کشته.چرا همش سعی داری تلقین کنی رایموسوی بیشتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شتر در خواب بیند پنبه دانه ....اگه من بین دانشجوها چرخیدم دارم به چشم میبینم که چطوری حامیان موسوی بعد شکست در مناظره ازش ناامیدشدن.ادمی که جلوی یه ایرانی به چیز چیز میفته سیاست خارجش دیدنیه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۷
2
0
خاک بر سر شمایی که میگی موسوی در مناظره شکست خورده و حامیانشم کمتر شده!!!ودوباره خاک بر سرت که نمی فهمی همون چیزی که آقای میرحسین میگن تیکه کلامشونه نه اینکه زبونش بند بیاد!!خنده های عصبی مردمی نژادتونو نمیدیدید یا تیک های عصبی که گرفته بود!! در ضمن چرا یه کم واقع بین نیستید چرا این آمارهارو نادیده میگیرید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۷
0
2
یک زمانی قران سر نیزه کردند ک همه در تاریخ خوندند و یک زمانی هم رنگی ک بین ملت ایران تقدس خاصی داشت و همه آن رنگ را نشانی از اهل بیت (علیهما سلام ) میدانستند را سر نیزه کردند و اکنون تکرار تاریخ را مشاهده میکنیم . و برخی از حامیان آن مرد بزرگ!!! پارچه های سبز ولایت را بر تن سگهایشان کرده و در میدان ولیعصر و در برخی نقاط رژه میبرند . وای بر ما ک از هر چیزی میخواهیم ب نفع خود سوءءءءءءء استفاده کنیم حتی از .... . خواهش میکنم خودتان چشمانتان را باز کنید و با آنچه که میبینید قضاوت کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قضاوت با شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
اللهم افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
آقای میر حسین آقای احمدی نژاد را دروغ گو خطاب کرد در حالی که آمار بانک مرکزی نرخ تورم را در اردیبهشت ماه 5/15 درصد اعلام کرد پس وای به حال خود میر حسین که به آقای احمدی نژاد نسبت دروغ میدهد
امام علی (ع) می فرمایند بزرگترین عیب آنکه چیزی که در خود داری بر دیگران عیب شماری
به امید پیروزی حق بر نفاق
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
خاک تو سر شما که هنوز نفهمیدی اون خنده های احمدی نزاده ............ از روی حرصش بود. با اون حرفاش کشورو زیر سوال برد. شما که ادعای دانشجویی میکنی، نشنیدی چطوردانشگاههایآزاد روسکه ی یه پولکرد.خاک تو سرت که اسمتو دانشجو گذاشتی ولی به اندازهی یه بچه 5ساله شعور نداری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین