کد خبر: ۹۰۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۰
با صدور بیانیه‌ای صریح:

جامعه اسلامی مهندسین سخنان احمدی‌نژاد را محکوم کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب:‌ جامعه اسلامی مهندسین در رابطه با روند تبلیغاتی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این بیانیه آمده است: 

جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یک تشکل سیاسی که قشری از نخبگان جامعه را در بر دارد و به حکایت سوابق و مستندات همواره در فراز و نشیب‌های اجتماعی و سیاسی مسوولیت خود را ایفا نموده است، اینک نیز در یکی از مهمترین صحنه‌های حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت و با عنایت بر این‌که موضع رسمی خود را قبلا اعلام نموده، لازم می‌بیند براساس تحلیل جامع و مسوولانه مواضع خود را درخصوص روند فضای تبلیغاتی اعلام کند:

1- حضور کاندیداهای متنوع در انتخابات را یک فرصت بسیار مناسب برای پاسخ به همه سلیقه‌ها می‌دانیم و امیدواریم که جامعه پرنشاط ایران زمین با حضور پرحجم خود رکورد جدیدی در میزان رای به عنوان پشتوانه واقعی نظام به دست آورد.

2- در این حالت نشان دادن ظرفیت تحمل نامزدها و طرفداران‌شان یکی از سیاست‌های راهبردی است که برای تحقق هدف فوق رعایت آن الزامی است، خصوصا نامزدهای محترم در این مورد بیشترین مسوولیت را دارند.

3- همان‌گونه که بارها اعلام شده رقابت‌های قبل از انتخابات بایستی بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل شود و در جهت ساختن ایران آباد، مقتدر و عدالت محور هم‌افزا باشد.

4- دفاع از عملکرد سی ساله انقلاب در زمان دفاع مقدس، سازندگی و توسعه که حاصل خون شهدا و تلاش های آحاد مردم و خدمتگزاران است وظیفه ملی و شرعی همه آحاد جامعه خصوصا تشکل‌های سیاسی و فعال و بالاخص نامزدهای محترم می‌باشد.

5- یکی از نقاط ضعف و تاسف‌بار تبلیغات انتخاباتی این دوره حمله غیر متعهدانه به عملکرد مسوولین در دولت‌های گذشته و دولت فعلی است و از آن مهمتر متهم نمودن شخصیت‌های انقلاب به اتهامات غیر اثبات شده‌ایست که صداقت، پایداری، خدمت و موفقیت‌های بی‌شمار گذشته را زیر علامت سوال می‌برد و دشمنان ملت مسلمان و عزتمند ایران را خوشحال می‌کند.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن محکومیت این نوع رفتار از ناحیه هرکس که باشد متواضعانه همه نامزدهای محترم مورد تایید شورای نگهبان را به رعایت اصول اخلاقی و موازین شرعی دعوت می‌نماید و توصیه می‌کند که این عزیزان و ستادهای تبلیغاتی‌شان بیشتر به برنامه‌های مثبت و سازنده خود تکیه کنند و از شعور بالای ملت بزرگ و سرافراز ایران پاسداری نمایند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین