کد خبر: ۹۰۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۲

تخریب بنرهای تبلیغاتی میرحسین در سطح شهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانداری تهران، با پشتیبانی نیروی انتظامی کلیه بنرهای نصب شده در سطح شهر و حتی بنرهایی که در مقابل ستادهای انتخاباتی موسوی نصب شده را از بین برده، این در حالی است که اقدام تبلیغاتی و بنر های بزرگ احمدی‌نژاد در سراسر استان دیده می‌شود. هیچ نهاد قانونی غیر معترض این اقدام نیست.
 
جهانبخش خانجانی معاون تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استان تهران میر حسین موسوی در گفت و گو با خبرنگار خرداد نو ضمن بیان مطلب بالا گفت: «رفتار غیر قانونی ستاد های منتخب به احمدی نژاد در سطح شهر به وضوح دیده می‌شود و برخوردی هم با این اقدامات غیر قانونی صورت نمی‌گیرد».

وی با انتقاد افزود: «در چنین شرایطی رئیس دولت نهم مدعی است که هیچ هزینه‌ای صرف تبلیغاتش نشده است».

وی با بیان اینکه تبلیغات انجام گرفته بیشتر به نهادهای نظارتی و قوه قضاییه مربوط است تاکید کرد: «علاوه بر این که باید مشخص شود، این هزاران میلیارد تومان از کجا هزینه می‌شود باید دلیل این همه تساهل و قانون شکنی را نیز پرسید».

وی به نمونه‌های دیگری این قانون شکنی اشاره کرد: «در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، محافظین و انتظامات در حالی از ورود حامیان میر حسین موسوی به حرم امام (ره) جلوگیری کردند که با سازماندهی از پیش تعیین شده، عوامل ستادی احمدی‌نژاد با پلاکارهای بزرگ در جایگاه ویژه قرار گرفته بودند».

وی ادامه داد: «در محل برگزاری نمازجمعه روز 15/3/88 نیز بی‌عدالتی محض تبلیغاتی کاملا مشهود بود. چرا که مسئولین کنترل درهای ورودی، از ورود هواداران میر حسین موسوی به نماز جمعه جلوگیری می‌کردند».

وی گفت: «نصب بنرهای تبلیغاتی در مساجد و یا در ورودی آنها غیر قانون است، اما معلوم نیست هیات امنای مساجد بر اساس چه قانونی و با استفاده از چه امکاناتی در حال انجام این کار غیر قانونی هستند».

معاون تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استان تهران خبر داد که طرفداران احمدی نژاد روز چهارشنبه از میدان آزادی تا انقلاب راهپیمایی خواهند داشت و به نظر می‌رسد که به دنبال امنیتی و نظامی کردن فضای انتخابات و کودتای سیاسی هستند.

این در حالی است که برگزاری چنین گردهایی حتما باید با مجور باشد. اما رفتار دوگانه وزارت کشور و فرماندار تهران در این مورد به شدت شائبه هماهنگی آنها با ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد را نشان می‌دهد.

جلوگیری از برگزاری گردهمایی هواداران موسوی در ورزشگاه آزادی و یا دیگر مراکز و حتی مصلی تهران نمونه‌هایی از این اقدام غیر قانونی فرماندار تهران در مواجه با ستاد میر حسین موسوی است. رفتاری که در مقابل ستادهای احمدی‌نژاد نشان داده شده است.

وی در خاتمه با تاکید بر این که رقیب با بدنام کردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی قصد دارد امید مردم را نسبت به انتخابات زایل کند تا در فضای مشارکت حداقلی، انتخابات را به نفع خود تمام کند. از مردم، اصلاح طلبان و اصول گرایان خواست، با حضور در عرصه انتخابات این حربه را از رقیب بگیرند تا انتخابات 22 خرداد به دروغ گویی و عوام فریبی نه بگویند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین