کد خبر: ۹۰۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۱:۱۱
کروبی: رئیس جمهور فرق روزنامه اعتماد و اعتماد ملی را نمی‌داند!

ضربه‌فنی شدن احمدی‌نژاد در مناظره موسوی و کروبی

موسوی: با پدیده شگفت‌انگیزی روبه‌روییم که سیاه را سفید نشان می‌دهد!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مناظره مهندس میرحسین موسوی و مهدی کروبی به صحنه شدیدترین انتقادها از سیاست‌های اجرایی دولت نهم و بیان صریح دروغ‌های این دولت و شخص رئیس آن تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، مهندس میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام مهدی کروبی، در آخرین برنامه ار سه مناظره تلویزیونی خود ترجیح دادند که بیشتر بر نقاط اشتراک خود و نیز انتقاداتشان از شرایط موجود تکیه کنند.

موسوی در ابتدای برنامه با نشان دادن نمودارهایی و مقایسه آن با نمودارهای ارائه شده از سوی محمود احمدی‌نژاد، خطاب به مردم گفت که متأسفانه ما در این چهار سال با پدیده‌ای روبه‌رو هستیم که مستقیم در چشم مردم نگاه می‌کند و با اعتماد به نفس سیاه را سفید نشان می‌دهد.

موسوی در حالی که نمودارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی را به مردم نشان می‌داد، به بخشی از این آمار که تورم را در اسفند 87، 25.4 درصد اعلام می‌کرد اشاره کرد و با بیان اینکه این قسمت را با رنگ سبز مشخص کرده‌ام گفت: «البته این سبز به موج سبزی که در کشور ایجاد شده ربطی ندارد هرچند که اگر آن هم به ذهن شما متبادر شود باید آن را به فال نیک گرفت»!

این آقا می‌تواند به دوربین نگاه کند و 2 در 2 را بگوید که 4 تا نیست، 10 تا است. این را با اطمینان و با اعتماد به نفس هم می‌گوید و مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. چگونه می‌توان یک امر مسلم را قلب کرد. حالا ممکن است آدم بیاید بگوید اشتباه محاسبه کردم. یا .. اما مهمتر از آن این است که بیایید به مردم بگوید که صورت مساله وجود ندارد. وضع مردم خوب است. اصلا تورم نداریم.

وی تأکید کرد که امام صادق می‌گوید مؤمن ممکن است دزدی کند ولی دروغ نمی‌گوید اما متأسفانه با شرایطی روبه‌رو هستیم که این آقا آگاهانه اطلاعات خلاف و دروغ به مردم می‌دهد.

مهدی کروبی هم در این برنامه ضمن اشاره به برخی اتهامات مطرح شده از سوی محمود احمدی‌نژاد به وی، گفت: «شهرام جزایری زمانی که به من کمک کرد، اتهامی علیه وی مطرح نبود و علاوه بر آن هیچ‌گونه درخواستی هم از من نداشت. ودر هیچ دین و قانونی هم گرفتن هبه و هدیه اشکال و جرم اعلام نشده است و علما هم از هزار سال قبل برای ادامه فعالیت‌های سیاسی و مذهبی‌شان، از مردم هبه و هدیه دریافت می‌کردند».

کروبی گفت به جای این‌که بیایید به گرفتن هدیه از مردم و خرج کردن آن اشکال وارد کنید، در مورد خرجی که از پول بیت‌المال می‌کنید توضیح بدهید.

کروبی همچنین به موضوع اشاره شده از سوی احمدی‌نژاد درباره هزینه 20 میلیارد تومانی ستاد وی برای ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرد و ضمن رد آن گفت که تنها حدود 7 میلیون تومان برای این کار صرف شده است.

وی همچنین با اشاره به ادعای دیگر احمدی‌نژاد درباره انتشار عکس همسر وی در روزنامه اعتماد ملی، با نشان دادن رونامه اعتماد از احمدی‌نژاد پرسید که شما که رئیس‌جمهور هستی و ادعای کارشناس ارشد بودن می‌کنی، چه‌طور فرق میان روزنامه اعتماد و اعتماد ملی را نمی‌دانی!؟

میرحسین موسوی در بخش دوم سخنانش به دفاع از دهه اول انقلاب برخاست و با بیان اینکه این دهه نه متعلق به من که متعلق به امام و مردم بوده است از برخی از مسائلی که درمورد دهه اول انقلاب و از سوی حامیان احمدی‌نژاد مطرح می‌شود به شدت انتقاد کرد و گفت این بی‌انصافی‌ها در تصمیم مردم اثری ندارد؛ چرا که مردم از نزدیک آن دوره را خود حس کرده‌اند و شرایط آن روز به خوبی در ذائقه مردم به یاد مانده است. موسوی با بیان اینکه احمدی‌نژاد مدعی شده که دوره جنگ حتی یک پروژه صنعتی به بهره‌برداری نرسیده، گفت این هم یکی دیگر از دروغ‌هایی است که توسط این آقا مطرح شده و سازمان بازرسی و سایر نهادهای نظارتی باید با آن برخورد کنند. وی گفت مگر «آذرآب اراک» «فولاد مبارکه» «بزرگراه بافق- بندرعباس» و هزاران پروژه صنعتی دیگر در زمان جنگ راه نیافتاد؟

موسوی در بخش سوم این مناظره، به بیان برنامه های خود در زمینه‌های مختلف پرداخت و با اشاره به چاپ کتاب برنامه‌های خود گفت که این کتاب در روزهای آینده به طور وسیع در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی کروبی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به غیبت 20 ساله مهندس موسوی از صحنه سیاست کشور گفت من معتقدم که اگر امثال مهندس موسوی صحنه را خالی نمی‌کردند ما امروز در این شرایط نبودیم و این همه کانون‌ قدرت و ثروت در کشور شکل نمی‌گرفت. وی از موسوی پرسید که آیا اکنون که به صحنه آمده است، تا آخر در صحنه می‌ماند و برای مقابله با این کانون‌های ثروت و قدرت چه تصمیمی دارد؟

موسوی در پاسخ به این سؤال کروبی گفت هرچند من به طور آشکار در صحنه نبودم، اما به صورت جدی اوضاع را دنبال می‌کردم و اظهارنظرهای من درباره ردصلاحیت‌ها و توقیف فله‌ای مطبوعات در همه جا وجود دارد. وی تأکید کرد که من همان‌گونه که در زمان نخست‌وزیری و تحت بدترین شرایط که جنگ تنها یکی از آن‌ها بود، ایستادگی کردم، اکنون هم با قدرت در صحنه خواهم ماند.

وی سپس بار دیگر به نقد دوره چهار ساله احمدی‌نژاد پرداخت و گقت:‌ «گسترش فساد در چهار سال اخیر ابدا قابل انکار نیست. حالا مسئولان این دولت دائم مچ‌گیری می‌کنند. باید با توجه به اتفاقات اخیر تذکر بدهم که در نظام اقتصادی، برخورد با فرد فاسد، آخرین حرکت از مبارزه با حلقه فساد است. پارتی بازی، رفاقت‌بازی و حلقه تنیده شده دورخودمان و افرادی میلیاردر در دولت اینها را امروز در اطراف‌مان قرار داده‌ایم. نباید بگذاریم معاملات در مکانی خارج از وزارت نفت در وزارت کشورانجام شود تا شک و شبهه‌ای به وجود آید».

مهندس موسوی با اشاره به مفاسد مالی و هزینه‌های کلان دولت نهم و حامیان احمدی‌نژاد گفت: «بالابردن تعرفه‌های موبایل، میلیاردها پول را بالا و پایین کرد. از تغییر تعرفه شکر چه کسی سود برد؟ ظن من آن است که پلاکاردهایی که در سطح کشور پر شده از همین درآمدها و پول‌هاست. تعرفه‌های قیمت ماشینی که یک شبه بالا و پایین شد چه کسی از آن سود برد؟ شما بیایید و هر دروغی که می‌خواهید بگویید»؟

در این هنگام مجری برنامه برای چندمین بار به میان سخنان موسوی پرید و از او خواست که این کار را نکند چرا که کاندیدای غایب است و باعث می‌شود که به او حق دفاع داده شود.

در این لحظه موسوی که به شدت عصبانی شده بود، رو به مجری برنامه گفت که من یک فرد انقلابی هستم و برای تغییر رویه این چهار سال به میدان آمده‌ام وگرنه به همان کار هنری خود می‌پرداختم و نیازی به آمدن من نبود. من برای نقد همین سیاست‌‌های چهارساله آمده‌ام و از شما (مجری) تعجب می‌کنم چرا وقتی دیگران نشسته‌اند و از دیگر کاندیداها می‌گویند معترض نمی‌شوید؟! من در حضور شما و آقای کروبی می‌گویم که ایشان سه برابر این زمان بیایند و صحبت کنند و هر دروغی که می‌خواهند بگویند! این آقا که هروقت هرجا دلش می‌خواهد صحبت می‌کند. این آقا که جلوی این همه آدم به افراد دیگری که هنوز هیچ اتهامی در هیچ دادگاهی به آن‌ها وارد نشده، اتهام می‌زند، بعد شما می‌گویید من نگویم؟ من احساس خطر کردم که به صحنه آمدم.

این آقا خجالت نمی‌کشد، عکس همسرم را به من نشان می‌دهد! همسر من استاد و روشنفکر این ممکلت است. اگرچه نمی‌خواهم این مسئله را با مسائل تعصبی مخلوط کنم اما ایشان خود را در این حد پایین می‌آورند! چرا نباید حرف بزنم؟! ایشان هر کاری که می‌خواهند می‌کنند. من خطاب به مردم می‌گویم که این گراف‌های من را (جدول آمار تورم و شاخص جینی) خاطرشان باشد که چگونه آمارها را بالا و پایین می‌کند و مردم را گول می‌زند؛ نقشه مار می‌کشد وسعی می‌کند شما را به بیراهه ببرد. ایشان همه جا صحبت می‌کند و اتهام می‌زند و صداوسیما و سایت‌ها و پول‌ها را در اختیار دارد.

ای مردم، آگاه باشید. این نمودارها را در کنار هم قرار بدهید و خودتان قضاوت کنید. می‌خواهند شما را فریب بدهند.

مشروح این مناظره متعاقباً ارسال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
2
2
به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، مهندس میرسحین موسوی ??????????????
خواهشا غلط املایی را تصحییح کنید
سعید برزگر بفروئی از میبد یزد
میرحسین عشق ما میبدی هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
1
یه سوال؟؟ چرا جلو تهیه شده از ..... ؟؟؟ برگه چسبیده بود؟؟ چرا خط خوردگی داشت؟؟؟ من طرفدار موسوی هستم اما امشب خیلی تردید کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
2
7
ما رييس جمهور دروغگو نمي خواهيم
موسوي موسوي حمايتت ميكنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
2
0
سلام . ممنون بابت اطلاع رسانی شفاف شما . خدمت اون عزیزی در قسمت نظرات بازدیدکنندگان فرموده اند که چرا روی اسم مرکز آماری که در برگه های ارائه شده توسط آقای مهندس موسوی بود برگه کاغذ چسبونده بودند باید عرض کنم دیروز باید تردید می کردیم چرا که برگه های ارائه شده توسط آقای دکتر احمدی نژاد هیچکدام نه مهری داشتند و نه عنوانی و فقط با زیرکی تمام تصویری از پرچم مقدس کشورمون رو در حاشیه آن چاپ کرده بودند . به امید پیروزی صداقت و امید . موفق و موید باشید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
خداوند دغلكاران دروغگو را لعنت كند. هيچ اعتمادي در بين ملت نگذاشته اند آدم نمي داند به كي اعتماد كند.
اين خبيث ها آمدند در نقش اپوزيسيون، فكر كردند عليه مديران قبل و به ويژه هاشمي و ديگران بدگويي كنند مردم خوششان مي آيد همه برايش هورا مي كشند! اگرچه ممكن است عده اي احمق حرفهاي وي را قبول كنند اما ايشان فكر نمي كند اعتماد مردم به كل نظام خدشه دار شده با افشاي كارهاي وي هيچ اعتمادي به اين آدم هم باقي نمي ماند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
مناظره عالی بود! واقعا نیاز به جوابگویی به این همه دروغ گویی و عوام فریبی احمدی نژاد بود.
میلاد جلالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
واقعا رئیس جمهور اینقدر دروغگو.
نعوذ بالله من الشیاطین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
1
سلام
آقاي احمدي نژاد نگفتند ما 17 ميليون تن فولاد داريم ايشان گفتند "ما 7 میلیون تن فولاد تولید می کنیم"
آقاي موسوي اگه همه مطالبت و آمارتون مثل همين گافتون باشه که هيهات

و چه مناظره اي بود بين اين دو کانديدا ايول ارايه و نقد برنامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
با سلام به دوست عزیزی که به قلم خوردگی آمار چاپی خرده گرفته اند آدرس وب سایت خدمتتان ارائه می گردد خود به چشم خود ملاحظه فرمائید:
http://www.cbi.ir/simplelist/3484.aspx

دروغگو تخم کینه در سینه ها می کارد (حضرت محمد ص)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
تدبیر مملکت که به حرف و شعار نیست


گفتم هزار بار، به حرف اکتفا مکن
بی وقفه گوشِ خلق ، پُر از اِدّعا مکن
تدبیرِ مملکت که به حرف و شعار نیست
شیرین به ادعایِ عسل ، کام ما مکن
لختی به گوش باش و سخنهای من شنو
حرفم اگر خطاست ، به آن اعتنا مکن
گفتی که حرفِ غیر، به گوشم نمیرود
ایرانیم نه غیر، ز اصلم جدا مکن
این حرفها که خام و نسنجیده میزنی
بارَش به دوشِ ماست ، دمادم اَدا مکن
شد پشتِ اقتصاد ، خَم از بارِ هسته ای
از آستین ، دوباره "امید"ی هوا مکن
گفتی که نیست مشکلِ ما پوشش جوان
وقت عمل که شد سُخنت را رها مکن
گر طرحِ گشت و شیوه ی ارشادَش از تو نیست
اصرار بر تداومِ آن ، در خَفا مکن
دانند خسروان همه تدبیرِ مُلک خویش
برتن لباسِ مصلحِ دنیایِ ما مکن
پولی که خرجِ مردمِ بیگانه میکنی
فانوسِ خانه است ، به مسجد روا مکن
انفاق میکنی ولی از جیب دیگران
اینگونه شُکرِ سَروریت از خدا مکن
شغلِ تو خدمت است ، نه این گردش و سفر
گردشگری ز کیسه ی بیچاره ها مکن
گفتی برای خدمت و آبادی آمدی
خِیرَت ندیده ایم ، برو شر به پا مکن
نفتی که وعده بود ، ندادی به سفره ها
مهمانِ ما تورّمِ پُر اشتها مکن
یارانه ها و سهمِ عدالت که قصه بود
سود و سهامِ نفت ، چو یارانه ها مکن
مهرِ رضا و مسکنِ مهرَت به ما رسید!
مارا به دامِ "مهرِ" دگر، مبتلا مکن
با پخشِِ نان و سیبِ زمینی به رایگان
شیرانِ بیشه های شرف را گدا مکن
دانند مردمان که دوبار آزمون خطاست
اینگونه بهر ماندنِ خود دست و پا مکن
گفتی من از قبیله ی خوبانِ رفته ام
خوبان مسافرند ، به ماندن دعا مکن
حرفِ حساب اگر که به گوشَت نمیرود
بنشین و جا برای مهندس تو وا مکن

بر باد میدهد سرِسبزت زبانِ سرخ
"باران" بترس و اینهمه غوغا به پا مکن
(شهرام - باران)
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
آقای احمدی نژاد!!! بیاید پرونده رئیس ستاد انتخاباتی دوره قبل خود در خلخال را بررسی کند که ایشان بعد از رئیس جمهور شدن احمدی نژاد با مدرک پنجم ابتدایی استخدام رسمی فرمانداری خلخال شد که ایشان بنام ( ا. و ) هستند که قبل از این چکهای برگشتی وی امان او را بریده بود و الان معاملات چند میلیونی در خلخال می کند که خوشبختانه ایشان در این دوره ارتقاء پست شده اند و در شورای نگهبان انتخابات فعالیت می کنند که این ادعاهای احمدی نژاد مرا به یاد حرف چرچیل می اندازد که می گوید : سخت ترین کار در دنیا محکوم کردن یک احمق است. ( خلخالی )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
1
مير حسين دوستت داريم . يك ياحسين تا مير حسين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
1
آفرین بر تو ای میر حسین قهرمان
نمی دونم واقعا آقای احمدی نژاد تا کی مخواد به این دروغ هاش ادامه بده این مردم چرا یه کم فکر نمیکنن
به راحتی به همه تهمت دزدی واختلاس می زنه ولی خودش به هیچ کدوم از سوال ها جواب نمی ده که 1000 میلیارد دلار در دولت نهم چه جوری گم شد یا 300میلیارد دلار زمان شهردار بودنش در شهرداری تهران چی شد . پول های به این بزرگی مگه یک یه سکه 25 تومنی که گم شه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
1
میر حسین... همه یک صدا به تو رای خواهیم داد...
حماسه دوم خردادی دیگر در راه است...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
این اقای ...... داره به همه توهین میکنه
یادتان رفت دوشب پیش چی گفت؟
گفت دولت من پاکترین وبهترین دولت است
پس قدیمی ها
رجایی خامنه ای هاشمی خاتمی همه مشکل داشتند...
همه دروغ میگفتند الا شما!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
می خواستم بپرسم علت اینکه موقع حرف زدن آقای مهندس موسویدر لحظات آخر چرا صدا سیما دوتا آرم انتخابات وپخش زنده شبکه 3 را حذف کرد آیا منظوری داشت ؟
اگه می خواین حرفامو سانسور کنین اشکال نداره ولی اونقدر از این صدا سیما دغل ودروغ دیدیم که آدم به همه چیشون شک می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
آقاي موسوي به خواست خداوند متعال شما پيروز اين ميدان يد( الله تعز من تشا و تذل من تشا ) دست علي و حسين بن علي به همراهتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
کسانی که هنوز هم فکر می کنند .آمار .... درسته می تونند به سایت بانک مرکزی مراجعه کنند و ببینند که تورم 25 درصد هست نه 15 درصد!
http://www.cbi.ir/simplelist/3484.aspx
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
اهای رفقا به نظر من این جور حرف زدن درست نیست اون بنده خدا که هنوز فرصت دفاع از خودش رو پیدا نکرده این همه کینه بنده خدا چجوری اومده تو دلتون بهتره به دیگران اجازه ندید که به شما بگن چجوری فکر کنید منظورم اینه که احساسی عمل نکنید
ناشناس
|
Antigua and Barbuda
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
2
موسوی مسوی حمایتت میکنیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
2
فدات بشم م‍‍ــــــــــــيرحســـــــــــين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
1
شما یا خودتان نمی فهمید یا خودتان را به حماقت می زنید چرا که ضرب فنی شدن فرد زمانی معنا دارد که بر روی رینگ کشتی انجام گیرد و در نبود کسی بخواهید او را محکوم کنید مانند این شعر است که می گویند:(خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
سؤال ما این است آقای موسوی اون کاغذ صورتی رنگ که بالای آن کاغذ آماری چسبانده بودید وآن خط خوردگی واضح وآشکار چه چیزی را مخفی کرده بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
3
0
رای ما یک کلام نخست وزیر امام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
0
دوست عزیز اون اماری که میگیو کاغذ صورتی روش چسبونده بودن که همونی بود که اقای احمدی نشون داد. در ضمن شبکه بی بی سی هم امار ایشون رو با امار صندوق جهانی مقایسه کرد که اگه دیده باشی متوجه می شی که کی درست میگه و کی من و شما رو احمق و بیسواد فرض میکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
حقیقت کاملا مشخص است ما تورم و بقیه مشکلات موجود در کشورمان و مسایل دیگر را کاملا لمس می کنیم برای همه مردم این اعتماد به نفس کاذب جالب و مایه تاسف است خواهش میکنیم ما را احمق فرض نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
1
مناظره كروبي و مير حسين چه ربطي به احمدي نژاد داره كه اون ضربه فني بشود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
جای بسی شرمساری داره که آقایانی که قانون یک مناظره ساده را رعایت نمی کنند، دیگران را به بی قانونی متهم می کنند.چرا آقایان در مناظرات مستقیمشان با دکتر احمدی نژاد به اجبار سکوت اختیار کردند و نام آنرا اخلاق محوری اسلامی نهادند، ولی شب گذشته دیدیم در عین مظلومیت اخلاق اسلامی را فدای قدرت طلبی و خواست سیاسی خود کردند.؟دروغ بزرگ این است که امار مهر ماه سال 87 بانک مرکزی را در خرداد 88 ارایه کنیم و رییس جمهور مملکت خویش را به فریب اذهان عمومی متهم سازیم.؟؟ آقایانی که اینقدر از تفکر والا و فصاحت کلام و نبوغ ذاتی سیاسی برخوردارند چرا تا کنون برنامه راهبردی مشخصی ارایه نکرده اند؟ یا در جهت شفاف سازی جامعه سیست دارایی های خود را اعلام نمی نمایند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
1
1
آذربایجان یاتماییب اوز اوغلو آتماییب فقط موسوی ... موسوی ... موسوی دروغ های احمدی نژاد همه رو شدن اگه باور نمیکنین به این آدرس برین:www.cbi.ir/simplelist/3484.aspx
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
با سلام به آفتابي هاي تاريک
عجب 12 دقيقه طوفاني اي داشت ديشب آقاي مؤدب، شانسش که وقتش کم اومد و گرنه فکر کنم يقه اش رو هم پاره مي‌کرد. عجب تمکيني کرد در برابر يک تذکر قانوني مجري.
در ضمن معناي مناظره رو هم فهميديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۸
0
0
امشب را هم نگاه کن ببین کی ضربه فنی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۹
1
0
فکر می کنم با انجام شدن مناظره رضایی و احمدی نژاد ( که به معنای واقعی کلمه مناظره بود) بازنده مناظره ی ! کروبی
و موسوی خود آنها بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
1
1
در دفاعیه محکم آقای دکتر احمدی تژاد همه ی رقیبان ضربه فنی شدند.ای کاش آفتاب یک طرفه قضاوت نمی کرد متن دفاعیه را در سایت قرار می داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
1
1
احمدی نژاد در آخرین مناظره عدالت محور صدا و سیما با اهانت به مقدسات اهل سنت خودشو بین اهل تسنن خراب کرد
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۴/۱۴
0
2
دو نفر با هم کشتی می گیرند کس دیگری ضربه فنی می شود جالبه ! البته از شما بعید نیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین