کد خبر: ۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۱

شریعتمداری: آقای کروبی در فیلم خود نقشی نداشتید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین شریعتمداری در یادداشتی با اشاره به فیلم مستند دوم کروبی به نقد نزدیکان این کاندیدای ریاست جمهوری پرداخته است. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ مدیرمسئول کیهان در شماره روز دوشنبه این نشریه پس از مثال زدن یکی از سخنان کرباسچی آورده است: «اکنون باید از آقای کروبی پرسید چگونه انتظار دارید و باور می‌کنید کسانی که کمترین ارادتی به امام و انقلاب ندارند، حامی و طرفدار سینه چاک شما باشند؟ حتماً می‌پذیرید که از آن بزرگوار به حق پیوسته درک سیاسی بیشتری نداشته و از علم و تقوای افزون‌تری برخوردار نیستید. برجسته‌ترین عارفان و فقیهان و فیلسوفان و سیاستمداران و هوشمندان نیز جرأت چنین ادعایی ندارند و «جایی که عقاب پر بریزد، از پشه لاغری چه خیزد»؟! بنابراین چرا باور کرده‌اید چند آدم بدسابقه، متهم به فساد اقتصادی، محکوم به جاسوسی و دشمن شناخته شده امام و انقلاب که دور خودتان جمع کرده‌اید، عاشق «مرام»! جنابعالی شده‌اند؟! شما که دشمن امام(ره) نیستید. هستید؟! دشمن انقلاب و نظام هم که نیستید و تاکنون کمترین بی‌ارادتی نسبت به مقتدای راحل خویش نداشته‌اید. بنابراین چرا به افراد یاد شده اجازه حضور در اطراف خود را می‌دهید؟ و از فرصت تبلیغات انتخاباتی که صداوسیما با سخاوت از کیسه ملت به شما داده است برای بدگویی نسبت به امام راحل(ره) استفاده می‌کنید»؟! 

شریعتمداری ادامه داده است: «جناب آقای کروبی باور بفرمائید که بنده اطرافیان شما را خیلی بهتر و بیشتر از شما می‌شناسم. جنابعالی هم کافی است به سوابق آشکار-و نه پنهان و غیر قابل دسترسی- آنها مراجعه کنید تا متوجه شوید در کدام بیغوله بار انداخته‌اید! مرا ببخشید ولی باور کنید که محال است برخی از آنها کمترین ارادتی به جنابعالی داشته باشند. این واقعیت نیازی به استدلال پیچیده ندارد. کسانی که آشکارا از بی اعتقادی به امام و انقلاب سخن می‌گویند چگونه ممکن است جنابعالی که خود را شاگرد امام راحل (ره) می‌دانید، قبول داشته باشند»؟ 

مدیرمسئول کیهان افزوده است: «آقای کروبی! از روزنامه تحت مسئولیت خود که بی‌خبرید، دست کم یک باردیگر به فیلم تبلیغاتی خود نگاه کنید! چه می‌بینید؟! ساده اندیش نباشید. این فیلم برای تبلیغات انتخاباتی شما ساخته نشده است، بلکه اطرافیان آنچنانی حضرتعالی با سوابق کذایی، زیربلیط و تحت پوشش فیلم انتخاباتی شما، از فرصت سخاوتمندانه صداوسیما برای عقده گشایی خود علیه انقلاب و امام و نظام بهره گرفته‌اند. کجای این فیلم عهده دار تبلیغ جنابعالی است؟ آیا حضرتعالی از سوابق کسانی که در این فیلم و به بهانه تبلیغ انتخاباتی شما، عقده‌های فروخورده خویش را از انقلاب بیرون ریخته‌اند، بی خبرید؟ آیا نمی‌دانید کتاب فلانی علیه روحانیت به دستور حضرت امام(ره) جمع آوری شد؟ آیا خبر ندارید که آن دیگری بارها سینه پر کینه خود از امام و انقلاب را نزد دشمنان تابلودار اسلام گشوده است؟! آیا نمی دانید؟...».  

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: «آقای کروبی! باور بفرمائید که حضرتعالی در آن فیلم تبلیغاتی نقش درجه چندم دارید و با جرأت می‌توان گفت که اصلاً نقشی ندارید! جناب آقای کروبی لطفاً عصبانی نشوید - که احتمالا می‌شوید - و نگارنده را بدخواه خود تلقی نفرمائید. قصد نوشتن این وجیزه را نداشتم ولی مگر نه اینکه «فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه» بنابراین در این نوشته اندیشه کنید، در آن صورت به وضوح درمی‌یابید که برخی از اطرافیان شما، از شخصیت روحانی و انقلابی حضرتعالی به عنوان پوششی برای عقده گشایی علیه نظام و انقلاب سوءاستفاده کرده و می‌کنند. جناب کروبی! برخی از آنها براساس یک تقسیم کار قبلی به سراغ شما آمده‌اند! راستی می‌دانید که تعدادی از آنها در نهان زلف خود را با ستاد انتخاباتی رقیب اصلاحاتی جنابعالی گره زده‌اند»؟! 

شریعتمداری در پایان هم آورده است: «و بالاخره آقای کروبی! ما هنوز هم شما را فرزند انقلاب و شاگرد امام(ره) می‌دانیم. شما بی تردید متعلق به اردوگاه اسلام و انقلاب و نظام هستید و با برخی از اطرافیان کنونی خویش کمترین سنخیتی ندارید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین