کد خبر: ۹۰۳۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم

روایت امیرعبداللهیان از پیام ایران به آمریکا و همسایگان و جزئیات حمله به اسرائیل

 وزیر امور خارجه گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه رژیم صهیونیستی به این معنا است که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیرو‌های مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.
روایت امیرعبداللهیان از پیام ایران به آمریکا و همسایگان و جزئیات حمله به اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهارداشت: عملیاتی انجام شد که به واقع مرکز اطلاعاتی و چشم رژیم صهیونیستی برای هدایت تمامی عملیات‌های شش ماهه گذشته و از جمله عملیات اخیر بر روی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق مجموعه اطلاعات و هدایت‌های اطلاعاتی از آن نقطه انجام شد. 

وی گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه رژیم صهیونیستی به این معنا است که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیرو‌های مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند، حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز عملیات رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق قرار داشت دقت لازم برای برخورد و پاسخ به رژیم صهیونیستی مورد توجه قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه هدف ما در دفاع مشروع صرفا تنبیه رژیم صهیونیستی است، گفت: ما به دنبال هدف قرار دادن افراد نیستیم، ما از همسایگان و برادرانمان در منطقه قدردانی می‌کنیم و امنیت همسایگان خود را امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین