کد خبر: ۹۰۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۲۸

آقاتهرانی: احمدی‌نژاد راست و دروغ را با هم مخلوط نمی‌کند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «احمدی نژاد فردی است که راست و دروغ را با هم مخلوط نمی‌کند».

مرتضی آقا تهرانی عصر روز یکشنبه در امامزاده صالح (ع) تهران ادامه داد: «من معتقدم احمدی نژاد انسان متحولی است که از مرحله شجاعت گذشته و خیلی بی‌باک است که از آن جمله می‌توان به ورود وی به سازمان‌های جهانی و صحبت کردن‌های قدرتمند و تحت تاثیر "جو" قرار نگرفتن به خاطر صلابت و قوت وی نام برد که از شرایط ریاست جمهوری است».

وی با اشاره به مناظر‌ه‌های انجام شده در شب‌های اخیر بین کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: «در این مناظره‌ها هیچ لرزشی در سخنان رییس جمهور دیده نمی‌شد و با صلابت صحبت می‌کرد، چون فردی بدون تشریفات و ساده زیست است».

معلم اخلاق دولت نهم با اشاره به خصایص احمدی نژاد تصریح کرد: «غذای رییس جمهور بسیار ساده‌تر از دیگران است به شکلی که ناهار خود را از منزل می‌آورد و غذای ریاست جمهوری را نمی‌خورد که نشان دهنده بی تکلفی وی است و این خیلی برای یک نامزد ریاست جمهوری خوب است».

وی با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی و در بین دیگر نامزدهای ریاست جمهوری، وی با همه فرق دارد، افزود: «احمدی‌نژاد فردی است که پول ندارد تا خرج کند و فردی از جنس مردم است زمانی که در میان مردم می‌رود خستگی خود را در می‌کند».

آقا تهرانی با انتقاد از کسانی که وقتی می‌بینند وی به روستایی رفته احساس حقارت می‌کنند، گفت: «از افتخارات رییس جمهور مردمی سفر به روستاها و حل مشکلات مردم است البته این طرز تفکر معصیت نیست و این افراد جهنمی نیستند، اما بزرگی به اشرافی گری نیست بلکه به تواضع و تقوای بیشتر است».

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات باید تقوا را رعایت کرد، تاکید کرد: «شخص در این انتخابات مهم نیست بلکه شخصیت مهم است».

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه بعضی‌ها دو ماه است که سخنرانی می‌کنند اما یک کلمه نمی‌گویند که چه برنامه‌ای دارند، افزود: «چون رییس جمهور انسانی پاک است "دور و اطرافی‌های" وی نیز پاک هستند و اگر احمدی نژاد رای آورد تمام دارایی‌هایش را روی سایت‌ها قرار می‌دهد و حتی باید بگویم خانه من که طلبه هستم از او بهتر است».

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور کم خرج پرتلاش بهتر از پرخرج کم تلاش است، اظهار داشت: «کاندیدایی که به احزاب مختلف قول می‌دهد، در آینده باید محبت های آنها را جبران کند ولی احمدی نژاد به هیچ کس قول نداده است».

آقا تهرانی عزت کشور در چهار سال اخیر را نسبت به قبل از این دولت قابل مقایسه ندانست و افزود: «اوباما خوب حرف می‌زند اما در عمل کاری نمی‌کند، باید در رفتار خود تجدید نظر کند تا بتوان باب مذاکره را گشود».

وی با تاکید بر اینکه باید به اصلح رای داد، ادامه داد: «باید کسی را انتخاب کرد تا با رهبری که نایب ولی عصر(عج) است هر روز درگیری نداشته باشد و مطیع اوامر وی باشد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۹
0
0
من هم تایید می کنم . احمدی نژاد راست و دروغ را با هم مخلوط نمی کند . یکدست دروغ می گوید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین