کد خبر: ۹۰۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۵

انتخاب بدون دغدغه

مسلم سلیمانی*
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: با توجه به سخنرانی‌ها و ارائه برنامه‌ها توسط کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مناظرات انجام گرفته می‌توان چند نتیجه گرفت: 

1- آقایان احمدی‌نژاد، کروبی و موسوی نشان دادند که هیچ الگوی مدیریتی برای برون رفت از وضعیت اسفبار معیشتی و اقتصادی مردم ندارند. 

2- با تهمت‌ها و نسبت‌های ناروایی که جناب آقای احمدی نژاد وارد کرده است و صداوسیما ‌این جرأت را نداشت که قبل از برگزاری اتخابات فضایی را در اختیار آقای‌ هاشمی ‌قرار دهد تا از خودش دفاع کند، اما مردم دانستند که رئیس جمهور فعلی که باید مدافع اسرار مردم و نظام باشد و از اطلاعات در اختیار برای لحظات پایانی بقای در پست ریاست جمهوری استفاده نکند ولی ‌این کار را کرده است. در غیر ‌این صورت می‌بایست حداقل 3 سال قبل ‌این اسامی ‌را منتشر می‌کرد. 

3- اما چهره کاریزها، اخلاقی و با برنامه دکتر محسن رضایی (که برای بسیاری آشناست) افراد بسیاری دیگری را نیز جذب خود کرد. و الان هیچ کس شک ندارد که رضایی هم برنامه دارد و هم با آبروی افراد بازی نمی‌کند و هم دلسوز مردم است. 

4- اگر آقای میر حسین روی کار بیاید قطعاً درگیری‌ها و تشنجات در کشور زیاد خواهد شد و همان اتفاقاتی که در زمان خاتمی ‌به‌وقوع پیوست بیشتر خواهد شد. 

5- اگر آقای احمدی‌نژاد رای بیاورد قطعاً ‌این مسیری را که شروع کرده است با شدت هرچه تمام تر به پیش خواهد برد و معلوم نیست دایره ‌این تهمت‌ها تا کجا کشیده شود و در برابر آن چه رفتار‌ها و کنش و واکنش‌هایی صورت بگیرد که به نفع نظام نباشد. 

6- اگر آقای دکتر محسن رضایی رئیس جمهور شود قطعا می‌تواند همه اصولگرایان،اصلاح طلبان، افراد مستقل و نخبگان را وارد چرخه مدیریت کند و کشور را در شرایط غیر بحرانی به سمت ثبات و آرامش جلو ببرد و ‌این مطلب را نیز در مناظرات و ارائه برنامه‌های خود به وضوح نشان داده است. 

7- کسانی‌که شایعه می‌کنند رضایی رای ندارد پس رای خود را به میرحسین یا احمدی‌نژاد بدهند، سخت در اشتباهند. زیرا وظیفه رای دهنده ‌این است که سالمترین و توانمندترین را انتخاب کند نه ببینند که چه کسی شانس بیشتری خواهد داشت. پس ما در فضای انتخاب نیستیم. فقط رضایی است. هم به دلیل دانستن برنامه و هم به دلیل نجابت، اخلاق، ولائی بودن، دلسوز مردم بودن و عدم فاش کردن اسرار نظام. پس انتخاب متعین در رضایی است.

* سخنگوی دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین