کد خبر: ۹۰۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۲:۱۴

حمایت قاطع میرشکاک از موسوی و روایت او از بحران هندوانه در دولت میرحسین

حاضرم جانم را برای میرحسین بدهم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یوسفعلی میرشکاک، نویسنده، شاعر و گوینده مقاله "دوزخ پایتخت" در مستند "فقر و فحشا" مسعود ده نمکی، از کاندیداتوری مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، این شاعر و نویسنده در ستاد جوانان مهندس میر حسین موسوی در اصفهان گفت: «موسوی جنگ را با درایت خاص اداره کرد و مدیریتی که ایشان در زمان دفاع مقدس بر دوش داشت هیچ کس در جهان نمی‌توانست چنین مدیریتی داشته باشد».

وی افزود: «از شخصیتهای سیاسی و فرهنگی کسی درخشش مهندس موسوی را نداشته و یکی از معدود افرادی است که بنده حاضرم در راهش کشته شوم نه به خاطر اینکه من هوادار جریان سیاسی چپ بودم زیرا می‌دانید که من به آقای خاتمی تعلق خاطری نداشتم و در دولت موسوی بنده هیچ سمتی نداشتم».

میرشکاک با اشاره به کمبود هندوانه در ماه رمضان در دولت موسوی و ایجاد بحران از سوی جریان انحصار طلب در دولت گفت: «سخنگو و وزیر اقتصاد و دارایی دولت وقت بحران هندوانه در تهران ایجاد کردند و اجازه ندادند هندوانه از دوکوهه به تهران بیاید و چندین میلیارد کاسب شدند».

وی تصریح کرد: «ممکن است که این افراد نماز شب بخوانند ولی نمی‌دانم این چه مسلمانی است که اجازه نمی‌داد که به هموطن در ماه رمضان هندوانه برسد و بدنبال منافع شخصی باشند و داعیه مسلمانی نیز داشته باشند».

میرشکاک با اشاره به جنگ روانی علیه موسوی در جریان استعفای وی گفت: «کدام دولت در جهان را سراغ دارید که اعضای دولت خائن به نخست وزیر باشند تا قیافه حق به جانب خودشان را نشان بدهند».

وی اضافه کرد: «موسوی از دست این جماعت به ستوه آمد و هنگامی که مشکل بالا گرفت وی استعفا داد و امام موافقت نکرد و به واسطه حاج احمد آقا سخنان گفته شد و این حضرات از دولت حذف شدند».

این نویسنده برجسته تصریح کرد: «خیلی از افراد آن موقع چیزی نگفتند و برای اینکه کسی مانند موسوی گرداننده کشور نشود صورت مساله را پاک کردند و نخست‌وزیری را از قانون اساسی حذف کردند».

وی موسوی را به شدت مأخوذ به حیا معرفی کرد و گفت: «موسوی قبل از اینکه سیاستمدار باشد عدالت‌محور است و قبل از آنکه عدالت‌محور باشد فرهنگ‌محور و فرهنگ‌پرور است».

میرشکاک تاکید کرد: «هیچ شاعر و منتقد سراغ ندارم که یا دست پرورده ایشان باشد یا از پیروان ایشان نباشد».

وی در پایان افزود: «اگر شانس داشته باشیم و دچار گسست هویت نشویم و حادثه‌ای غیر مترقبه‌ای پیش نیاید موسوی رای خواهد آورد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین