کد خبر: ۹۰۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۶

آیت‌الله طاهری، اصفهانی‌ها را به حضور در سخنرانی خاتمی فراخواند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت الله سید جلال‌الدین طاهری اصفهانی، با صدور بیانیه‌ای، مردم اصفهان را به حضور در مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم برادران و خواهران همشهری و جوانان عزیز استان شهید پرور اصفهان

سلام و درود پدر پیر خود را پذیرا باشید.

در این روزهای تاریخی که کشور عزيزمان در آستانه برگزاری انتخاب دهمین رییس جمهوری قرار دارد اهمیت این انتخابات بیش از گذشته تعیین کننده سرنوشت و اعتلای کشور است.

حضور گسترده شما همراه با دیگر مردم عزیز کشورمان در حمایت از جناب آقای مهندس میرحسین موسوی این مرد وارسته و آزمون داده دوران سخت و پرتلاطم جنگ و دفاع مقدس خواب را از چشم عافیت طلبان ربوده است و انشاالله تا نتیجه مطلوب و حصول پیروزی تداوم خواهد داشت.

در همین ارتباط حضور مبارک جناب حجة الاسلام والمسلمین آقای خاتمی این بزرگ‌مرد سیاسی و دینی و عصاره اخلاقی و جوانمردی در اصفهان موجب خرسندی علاقه مندان به ایشان و بسط شور و شعف در بین انها گردیده است و انشا الله با حضور گسترده و وسیع همه دلسوزان و مصلحان موقعیت انتخاب اصلح را تحکیم خواهد کرد.

اینجانب ضمن فراخوان عموم عزیزان و همشهریان محترم د این همایش بسیار مهم که عصر روز چهارشنبه 88.3.20 راس ساعت 5 بعد ازظهر در میدان امام اصفهان برگزار میگردد. از خداوند بزرگ طلب دارم این کشور را از شر دروغ و ریاکاری و بدخواهی بدخواهان و حیله گران حفظ و انقلاب را به سر منزل مقصود برساند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید جلال الدین طاهری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین