کد خبر: ۹۰۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۸

عضو شورای مرکزی موتلفه: نوشتن نامه به رهبری بهتر از تهمت زدن به افراد از تریبون عمومی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را به نفع نظام و کشور ارزیابی کرد و گفت: «این مهم باعث می‌شود چهره مردم‌سالاری دینی نظام بیشتر بروز کند».

محمد خرسند در گفتگو با ایلنا، حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را بیانگر رشد و بلوغ فکری جامعه دانست و افزود: «یکی از معیارهایی که در دنیا برای میزان حمایت مردم از نظامشان وجود دارد میزان مشارکت در انتخابات است».

وی تصریح کرد: «کسی که دلسوز نظام باشد از حضور حداقلی مردم خوشحال نمی‌شود زیرا این خواسته از جانب دشمنان ایران مطرح می‌شود».

خرسند با تاکید بر نظر مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: «کسی که دلسوز نظام و کشور باشد حتی اگر مسلمان هم نباشد نمی‌تواند خواهان مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری شود».

این فعال سیاسی از کاندیداها و هواداران آنها خواست جو جامعه را ملتهب نکنند و رعایت ادب و اخلاق اسلامی را داشته باشند.

به گفته خرسند، کاندیداها و هواداران آنها باید نتیجه انتخابات را که از سوی مراجع رسمی اعلام می‌شود، بپذیرند و تمکین کنند و سعی‌شان کمک به رئیس‌جمهور منتخب باشد و از افراط و تفریط حذر کنند.

خرسند در مورد نامه آیت‌الله هاشمی به مقام معظم رهبری گفت: «آیت الله هاشمی رفسنجانی دغدغه‌هایی داشتند که آنها را طی نامه‌ای به رهبری نوشتند و این روش بهتر از این است که آقای هاشمی بخواهد مانند سایرین از تریبون عمومی استفاده کرده و به افراد تهمت بزند».

وی تصریح کرد: «نامه آقای هاشمی به رهبری فی‌النفسه بد نیست زیرا آقای هاشمی می‌خواهد از مجاری قانونی و عقلانی موارد خود را طرح کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین