کد خبر: ۹۰۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۶

نامه کانون اقوام اعتدال و توسعه به محصولی درباره سلامت انتخابات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه در نامه‌ای خطاب به صادق محصولی نسبت به برخی مسائل که ممکن است در سلامت انتخابات تاثیرگذار باشد، ابراز نگرانی کرده‌است.

به‌گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای محصولی 
وزیر محترم کشور 

با سلام و احترام 
بی‌شک شنیده‌ایدکه گفته‌اند حضور وزیر سرمایه‌دار در دولت فعلی نشان‌دهنده دوری این دولت از زهد است خارج از راستی یا ناراستی محتوای سخن فوق، شکل این سخن در صفحات تاریخ این نظام که تشکیل‌دهنده بخشی از تاریخ بشریت است در کتابها باقی خواهد ماند چه آن را بپذیرید چه نپذیرید چرا که تاریخ به امر آمران نگاشته نمی‌شود خاصه اینکه جهان ارتباطات چنان شده که تاریخ‌نگاران همگی تحت امر ما نیستند.

نمونه‌هایی از تبلیغ استاندار قبلی پایتخت و نیز استاندار فعلی پایتخت برای رئیس دولت نهم در جلسات اداری وجود دارد اگر هم انکار کنید یا انکار کنند تعبیر شایع‌بخش اعظمی از جامعه فعال سیاسی همین بوده و هست. 

از سویی همین دو استاندار محترم مشاور مشترکی داشته‌اند که اینک در آستانه انتخابات وی را ناظر بر انتخاباتی کرده‌اند که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. گذشته از آنکه اذعان کنیم این فرد پرسنل نهادیست که نمی‌بایست قبول این مسئولیت را می‌کرد باید اذعان کنیم رسیدگیهای دو استاندار فوق، به وضع رفاهی مسئول نامبرده شائبه‌انگیز اگر نباشد تامل‌برانگیز است. 

نمونه‌هایی از این انتصابات انتخاباتی در سایر استانها هم وجود دارد که می‌تواند بحث‌انگیز باشد. با این مقدمه و متن در یک کلام از شما می‌خواهم در این لحظاتی که می‌توانید اوراق تاریخ را به تنهایی عوض کنید اقدام انقلابی کرده و نشان دهید یک نفر در دنیا وجود دارد که با وجود سرمایه‌دار بودن زهد هم دارد. 


                                                  کانون اقوام حزب اعتدال و توسعه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین