کد خبر: ۹۰۶۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶

خروجی‌های شرقی پایتخت قفل شد

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیکی فوق‌سنگین از جنوب به شمال هراز و فیروزکوه وجود دارد و تردد در خروجی‌های شرقی پایتخت به سمت شمال قفل شده است.
خروجی‌های شرقی پایتخت قفل شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه جنوب به شمال محور هراز با ترافیک فوق سنگین و پرحجم درجریان است، اما در برخی مناطق این محور مانند مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بسیار شدید بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسافران مدیریت زمان سفر را رعایت نکرده‌اند، گفت: درحال حاضر بار ترافیک در خروجی‌های شرقی پایتخت بسیار فوق سنگین و به نوعی قفل شده و پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی از جنوب به شمال محور قدیم جاجرود، خروجی آزادراه تهران_پردیس شاهد هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه فوق سنگین و پرحجم درجریان بوده و در برخی نقاط این محور مانند گیلاوند، مهرآباد و شهر‌های عبوری این محور با پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی روبرو هستیم.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و سنگین و پرحجم درجریان بوده و تردد به کندی درحال انجام است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به عوامل پلیس‌راه در سطح محور‌ها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، ابراز کرد: هموطنان می‌بایست مدیریت زمان سفر خود را در اولویت قرار داده و به هیچ عنوان در این بازه زمانی وارد محور‌ها نشوند و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با بیان اینکه مسافران باید پس از استعلام وضعیت راه وارد محور‌ها شود، عنوان کرد: مسافران در صورت ورود به محور‌های شرق استان به طور حتم سفر با ترافیک فوق سنگین مواجه خواهند شد و بیش‌از ده برابر زمان معمول را برای عبور از این محور‌ها صرف خواهند کرد.

کهریزی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، اذعان کرد: هموطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی، همچنین با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران عبوری رقم بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین