کد خبر: ۹۰۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۵

رضایی: انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن رضایی یکی از چهار نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که دقایقی قبل رای خود را در صندوق شماره 160 حسینیه جماران انداخت، پیش‌بینی کرد انتخابات دو مرحله‌ای باشد. 

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهور که با همراهی داود دانش جعفری، رضا طلایی نیک و امیرعلی امیری از مسئولان ستاد انتخاباتی‌اش به شعبه اخذ رای آمده بود ظهر جمعه در جمع خبرنگاران و هوادارانش گفت: «من از هواداران خودم می‌خواهم حتما در انتخابات به طور گسترده شرکت کنند و اخلاق را نیز رعایت کنند».

وی افزود: «هر کس رای بیاورد رئیس جمهور است و همه باید با او همکاری کنند. قبل از انتخابات رقابت جدی بود و بعد از انتخابات نیز باید همکاری‌ها جدی باشد».

این نامزد انتخابات دهم اضافه کرد: «شعار من دولت ائتلافی است و معتقدم دولت باید از همه نخبگان و افراد توانمند استفاده کند».

محسن رضایی تصریح کرد: «نباید کسی را با بد اخلاقی از صحنه سیاست دور کرد».

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «برنامه من به گونه‌ای است که من می‌توانم خودم آن را اجرا کنم اما هر چه مردم تصمیم بگیرند برای من مقدس است و به رای مردم احترام می‌گذارم. وی پیش بینی کرد مردم با مشارکت بالا و آرایی حدود 30 میلیون رای در انتخابات شرکت کنند».

محسن رضایی خاطرنشان کرد: «امروز یکی از بزرگترین حوادث سیاسی در تاریخ انتخابات رقم می‌خورد و فکر می‌کنم که انتخابات دو مرحله خواهد شد».

وی درمورد سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم نیز گفت: «انتخابات باید با سلامت کامل برگزار شود و من از مردم، جوانان و ناظران و بسیجی‌ها خواسته‌ام هر تخلفی روی داد گزارش کنند و اجازه نمی‌دهم از حق کسی ضایع شود».

رضایی تصریح کرد: «بداخلاقی‌هایی صورت گرفته که من مخالف این بداخلاقی‌ها هستم. وی مصادیق کارهای غیر اخلاقی در این انتخابات را اموری مثل عوام فریبی، پول دادن و ...توصیف کرد و تاکید کرد که این کارها در رای مردم اثر نخواهد گذاشت».

محسن رضایی ابراز امیدواری کرد که بداخلاقی‌ها از عرصه سیاست حذف شده و اخلاق به سیاست بازگردانده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین