کد خبر: ۹۰۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۷
با حضور به‌موقع پلیس؛

مرد فضول دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردی که با گوشی تلفن همراه از حمام زن همسایه فیلمبرداری کرده بود، با حضور به‌موقع پلیس در محل، واقع در مجتمعی در غرب پایتخت دستگیر شد.

عصر 20 تیر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و عنوان کرد؛ یکی از ساکنان مجتمع‌شان با گوشی تلفن همراه از همسر وی در حمام خانه‌اش فیلمبرداری کرده است.

پس از این تماس، ماموران کلانتری به یکی از محله‌های غرب تهران عزیمت و مرد همسایه را پیش از فرار دستگیر کردند و او را همراه زوج جوان برای تحقیقات لازم به کلانتری انتقال دادند.

زن شاکی، در اظهاراتش به پلیس گفت: «هنگام عصر پس از بازگشت از محل کارم به حمام رفته بودم که ناگهان چشمم به یک گوشی تلفن همراه در محفظه تهویه حمام افتاد که شخصی با آن فیلمبرداری می‌کرد. با مشاهده آن وحشت کردم و جیغ‌زنان از حمام بیرون آمدم».

وی ادامه داد: «قدرت راه رفتن نداشتم، به سختی خود را به گوشی تلفن خانه رساندم و پس از تماس با شوهرم، موضوع را به وی اطلاع دادم و از او خواستم به خانه بازگردد و زمانی که او به خانه آمد موضوع را به پلیس اطلاع داد و به کمک ماموران مانع فرار مرد همسایه شدیم».

به دنبال اظهارات زن شاکی، متهم مرد همسایه مورد بازجویی قرار گرفت و هرگونه فیلمبرداری از زن همسایه را انکار کرد.

روز گذشته، متهم پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران انتقال یافت و مورد تحقیقات قضایی قرار گرفت. 

انکار متهم در دادسرا
متهم مرد همسایه در اظهاراتش به بازپرس یونسی گفت: «گفته‌های شاکی را قبول ندارم و او دروغ می‌گوید. من تازه از محل کارم به خانه آمده بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت برای خرید بیرون رفته و تا دقایقی دیگر به خانه می‌آید. پنج دقیقه بعد که به خانه بازگشت، صدای داد و فریاد همسایه‌ها را شنیدم، گمان بردم دزد به خانه یکی از آنها آمده است. از آپارتمانم خارج شدم تا ببینم چه حادثه‌ای اتفاق افتاده که زن همسایه شاکی فریاد زد، او همان مرد است، او را بگیرید که ماموران مرا در راه‌پله‌های خانه دستگیر کردند».

بنابر این گزارش، به دنبال انکار متهم پرونده، او با قرار قانونی از سوی یونسی بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران، روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد تا راز این اتهام سیاه فاش شود و ماموران به بررسی گوشی تلفن همراه متهم پرداختند تا معلوم شود وی تاکنون فیلم‌هایی از زن شاکی تهیه کرده است یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین