کد خبر: ۹۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

این هافبک پرسپولیس زیر فشار خم نمی‌شود

مسعود ریگی در تمام بازی‌های نیم فصل دوم بازیکن اصلی پرسپولیس بوده و به عنوان هافبک دفاعی مقابل خط دفاعی بازی کرده است.
این هافبک پرسپولیس زیر فشار خم نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود ریگی اگر هافبک دفاعی موردعلاقه یحیی گل‌محمدی در شروع فصل به حساب می‌آمد برای اوسمار حتی نقش پررنگ‌تری داشت و به نظر می‌رسد مرد برزیلی حتی بیشتر از یحیی او را قبول دارد و نوع بازی‌اش را می‌پسندد.

ریگی مقابل خط دفاعی بازی می‌کند و غالبا با توپگیری از بیرانوند یا مدافعان تیمش اولین بازیکنی است که خط پرس حریف را می‌شکند و به خاطر موقعیت بسیار حساسی که دارد اگر در فضا‌های تنگ و دشوار توپ از دست بدهد کار تیمش زار خواهد شد و دروازه پرسپولیس به شدت با خطر مواجه می‌شود، اما به ندرت می‌توانید تصویری پیدا کنید که ریگی در توپیگیری و رساندن توپ به هافبک‌های دیگر یا خط جلوی زمن تیمش دچار اشتباه شود.

ریگی در طول مسابقات نیم فصل دوم با تمرکز فوق العاده‌ای در میدان ظاهر شده و به توپ ضربه زده است. او خیلی کم یا بهتر بگوییم اصلا مصاحبه نمی‌کند، چندان اهل غر زدن و شوخی در زمین و بیرون از زمین نیست و تمام تمرکزش را روی فوتبالش می‌گذارد. مهمترین نکته فوتبال ریگی همان بازی راحت و ریلکس تحت فشار حریف است و با اینکه نقش او در زمین چندان پررنگ به نظر نمی‌رسد و به چشم نمی‌آید، اما یک عنصر بی‌بدیل در موقعیت‌های اخیر پرسپولیس بوده و بعید است اوسمار دست به او بزند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین