کد خبر: ۹۰۸۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲

تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری / ۵ نفر کشته شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر  چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور بازفت به کوهرنگ در گردنه چری منجر به جان باختن سه نفر شد.
تصادف رانندگی در چهارمحال و بختیاری / ۵ نفر کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش جمعیت هلال احمر استان، مسعود مثنوی اظهار داشت: روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی مرکز کنترل هماهنگی عملیات، خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور بازفت به کوهرنگ، گردنه چری دریافت شد.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بازفت به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی اضافه کرد: این حادثه سه جان باخته داشت و نیروهای امدادی پس از تثبیت صحنه حادثه، فوتی‌های حادثه را از داخل خودرو بیرون آوردند.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و گردنه چری در مسیر بازفت به خوزستان قرار دارد.

همچنین رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث رانندگی در شهرستان‌های فارسان، لردگان و فلارد ۲ فوتی و هشت مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی پور شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: درنخستین حادثه رانندگی در شهرستان فارسان که حوالی شهر پردنجان رخ داد؛ بر اثر برخورد سواری پراید و پیکان پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در حادثه دوم در محور مالخلیفه به یاسوج حوالی پل کتا نیز بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و رانا یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

شمسی پور افزود: در حادثه سوم در محور لردگان به خوزستان نیز در اثر برخورد تریلی و سواری یک نفر جان باخت و یک نفر مصدوم شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان عملیاتی اورژانس چهارمحال و بختیاری پس از حضور در صحنه‌های حادثه اقدامات درمانی را برای مصدومان انجام داده و مصدومان را برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌های سیدالشهدا فارسان، شهدا لردگان و شهید ارجمند مالخلیفه منتقل کردند.

 ۵۱پایگاه اورژانس ۱۱۵ با فعالیت ۴۰۰ تکنسین اورژانس آماده ارایه خدمات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین