کد خبر: ۹۰۸۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
تبلیغات

شرکت‌های کانال سازی در تهران را بشناسید

در صنعت ساختمان، کانال سازی جایگاه ویژه‌ای داشته و به شرکت های تولید کننده این امکان را خواهد داد تا برای کاربری های مختلف مثل برج های مسکونی، کارخانجات، مراکز اداری و تجاری، هتل‌ها و...، اقدام به ساخت کانال های هوا کنند تا جابجایی هوا راحت و سریع صورت پذیرد.
شرکت‌های کانال سازی در تهران را بشناسید
آفتاب‌‌نیوز :

برای داشتن یک سیستم تهویه هوای مطبوع و پخش هوای یکنواخت در محیط منزل یا محل کار خود، لازم است با چند تا از بهترین شرکت‌های کانال سازی در تهران آشنایی داشته باشید. در صنعت ساختمان، کانال سازی جایگاه ویژه‌ای داشته و به شرکت‌های تولید کننده این امکان را خواهد داد تا برای کاربری‌های مختلف مثل برج‌های مسکونی، کارخانجات، مراکز اداری و تجاری، هتل‌ها و...، اقدام به ساخت کانال‌های هوا کنند تا جابجایی هوا راحت و سریع صورت پذیرد. به عبارتی بهتر، کانال‌های تولیدی هوا در شرکت‌های کانال سازی تهران، هوای تولید شده از یک منبع را به قسمت‌های مختلف یک سازه انتقال می‌دهند. شاید در ظاهر کانال سازی کولر، کار ساده‌ای بنظر بیاد، اما نیازمند رعایت بسیاری از عوامل و نکته‌های مهمی است که در صورت عدم رعایت، ممکن است در روند سیستم هوای مطبوع اختلالی به وجود بیاد؛ از این رو، در این متن تصمیم گرفتم چند تا از شرکت‌های کانال سازی تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کانال سازی چیست؟

اینکه هوای تولید شده از دستگاه تهویه هوا مثل فن کویل یا کولر آبی به صورت مستقیم و بدون ذره‌ای اتلاف به محیط موردنظر برسد، در گروی کانال سازی هوا است. شرکت‌های کانال سازی در تهران با هدف رسیدن دما، رطوبت و سایر عوامل به بهینه‌ترین حالت خود و همچنین حفظ آرامش خاطر ساکنان ساختمان، اقدام به ساخت کانال‌های کولر می‌کند که از لحاظ جنس و ابعاد با یکدیگر متفاوت هستند. کانال سازان هر مجموعه ابتدا با توجه به ابعاد و شرایط هر سازه، نقشه‌های تاسیسات ساختمان را بررسی کرده و سپس با استفاده از ورق‌هایی از جنس آلومینیوم یا گالوانیزه همراه با سایر متعلقات کانال سازی، فرایند تولید کانال‌های هوا را آغاز می‌کنند.

روند کار به این شکل است که هوا از طریق یکسری از لوله‌ها و کانال‌ها، مسیر خود را دنبال می‌کند تا با کمک دریچه‌های تنظیم کننده در فضای‌های مشخص شده انتشار یابد. کارخانجات صنعتی، برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها، مراکز اداری و تجاری، هتل‌ها، کارگاه‌ها و... از جمله کاربرد‌های کانال سازی صنعتی هستند. حال که با معرفی کانال سازی و کاربرد‌های آن آشنا شدیم، اکنون وقتش رسیده تا مفصل به معرفی شرکت‌های کانال سازی در تهران بپردازیم.

معرفی شرکت‌های کانال سازی تهران

در صورتی ساخت کانال‌های هوا با متریال با کیفیت و جنس خوب انجام خواهد شد و همچنین کانال کشی کولر با رعایت دستورالعمل‌های مهندسی شده صورت خواهد گرفت، زمانی که یک شرکت خوب و معتبر کانال سازی انتخاب شود. در ادامه مقاله، مفصل به بررسی مشخصات ۵ تا از شرکت‌های کانال سازی در تهران می‌پردازیم که در صورت همکاری با هریک از مجموعه‌ها، سیستم تهویه هوای شما تضمین شده خواهد بود.

۱. شرکت شهر کانال

گروه صنعتی شهر کانال، از شرکت‌های شناخته شده کانال سازی در تهران است که در این زمینه بیش از ۲۰ سال سابقه دارد. این مجموعه علاوه بر فعالیت تخصصی در کانال سازی، در ارائه خدمات مهمی از جمله ساخت شوتینگ زباله، هود صنعتی، ساخت مخزن گالوانیزه، دودکش موتورخانه، فلاشینگ نما و... هم فعالیت دارد. شرکت شهر کانال با به کارگیری نیرو‌های متخصص و کاربلد و از طرفی همکاری با بسیاری از ارگان‌های دولتی، در تلاش است تا با طراحی، ساخت و راه اندازی کانال‌های هوا در مجموعه، گام بلندی در راستای آسایش و آرامش بیشترهموطنانمان بردارد.

شرکت‌های کانال سازی در تهران را بشناسید

۲. شرکت تهویه نو

از دیگر شرکت‌های کانال سازی در تهران که فعالیتی فعال و گسترده در این زمینه دارد، شرکت تهویه نو است؛ این شرکت از شناخته شده‌ترین مجری‌ها و تولید کننده‌های سیستم‌های شوتینگ زباله و نخاله، کانال سازی کولر، انواع دریچه‌های تنظیم هوا، دمپر‌های صنعتی (دستی و ضد حریق)، عایق‌های حرارتی و برودتی، کلاهک‌های پره‌ای و. است. همچنین شرکت تهویه نو با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن کانال سازی صنعتی، در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌های اگزاست فعال می‌باشد.

۳. شرکت هوا سازان تهران

شرکت هواسازان تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه کانال سازی، کانال کشی و همکاری با بسیاری از شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی، توانسته اعتماد کارفرمایان عزیز را تا حد زیادی جلب کند و هم اکنون یکی از بهترین شرکت‌های کانال سازی تهران شناخته می‌شود. این شرکت در راستای ارائه خدمات خود در طی سالیان اخیر، در تلاش است تا سبک جدیدی از راه اندازی سیستم‌های تهویه هوا در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

۴. شرکت تهران دما

از دیگر شرکت‌های کانال سازی کولر در تهران، می‌توان به گروه صنعتی تهران دما اشاره کرد؛ این مجموعه با مدیریت آقای میرزایی در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد. این مجموعه با هدف تولید و عرضه محصولات سیستم تهویه و تاسیسات ساختمانی آغاز به فعالیت نمود و هم اکنون در ارائه خدماتی همچون ساخت انواع کانال هوا، شوتینگ زباله، هود صنعتی رستوران، کانال اسپیرال، دریچه‌های تهویه هوا و انواع دمپر فعال می‌باشد.

شرکت‌های کانال سازی در تهران را بشناسید

۵. شرکت تهویه نظری

و، اما پنجمین شرکت از لیست شرکت‌های کانال ساز در تهران، گروه صنعتی تهویه نظری است که در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد. این مجموعه با تولید و ارائه خدماتی از جمله ساخت کانال کولر، انواع دریچه بازدید، انواع دریچه هوا (دریچه جت نازل، دریچه کولر، لوور پادری، دریچه خطی و...)، کلاهک دودکش، هود صنعتی آشپزخانه و...، از شرکت‌های فعال و شناخته شده این حوزه به حساب می‌آید.

کدام شرکت را برای کانال سازی انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد، کانال سازی هوا نیازمند بسیاری از ریز نکته‌ها است و تا حد بسیار زیادی به انتخاب شرکت کانال سازی وابسته است. از جمله ویژگی‌های خوب یک شرکت کانال سازی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعزام سریع نیرو‌های متخصص و با تجربه خود به محل
  • عیب یابی مشکل ایجاد شده در سریع‌ترین زمان ممکن
  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و ابزارآلات خوب کانال سازی
  • استخدام افراد متخصص و با تجربه در حوزه کانال سازی
  • ارائه پیش فاکتور و گارانتی تضمینی فروش و نصب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین