کد خبر: ۹۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۸ - ۰۱:۵۴
در دیدار با خانواده سهراب اعرابی عنوان شد؛

کروبی: پاسخ اعتراض گلوله است؟

بسیارند خانواده‌هایی كه از سرنوشت فرزندانشان بی‌خبراند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مهدی كروبی عصر امروز با حضور در منزل سهراب اعرابی كه در حوادث اخیر کشته‌شده‌است، ضمن تسلیت به خانواده وی اعلام كرد كه همچنان پی‌گیر حقوق بازداشت شدگان و آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم خواهد بود.
 
به گزارش گروه سیاسی آفتاب، كروبی در این دیدار با ابراز تاسف نسبت به اینكه اعتراضات آرام مردم نسبت به نتیجه انتخابات با گلوله پاسخ داده شد، گفت: «انتخاباتی برگزار شد كه مردم نسبت به نتیجه آن معترض بودند و بنابراین با برگزاری راهپیمایی‌های آرام خواهان احقاق حق خود بودند ولی متاسفانه عده‌ای با گلوله پاسخ اعتراضات آرام مردم را دادند. ولی آیا باید پاسخ اعتراضات مردم این گونه داده می‌شد».
 
وی افزود: «من از همان ابتدا پی‌گیر احقاق حقوق بازداشت شدگان و آسیب دیدگان حوادث اخیر بوده‌ام و حتی با نگارش نامه‌ای به آقای هاشمی شاهرودی رییس قوه قضائیه از وی درخواست كردم تا هرچه سریعتر تكلیف كسانی كه بدون هیچ اتهامی و تنها به دلیل اعتراض به نتیجه یک انتخابات بازداشت شده‌اند را مشخص كنند و البته در روزهای آینده نیز این قضایا را پی‌گیری خواهم كرد». 

كروبی تاكید كرد: «من از مسئولان درخواست می‌كنم كه پاسخگوی خانواده‌های آسیب دیدگان حوادث اخیر باشند و چه بسیارند خانواده‌هایی كه این روزها طی تماسی اعلام می‌كنند كه از سرنوشت فرزندانشان بی‌خبر هستند». 

در همین حال خانواده اعرابی ضمن قدردانی از تلاش‌های كروبی برای احقاق حقوق آسیب دیدگان حوادث اخیر خواستار پاسخگویی نهادهای مربوطه به درگذشت فرزندشان شدند. 

مادر اعرابی كه همچنان اشک در چشمانش جمع می‌شد با بغضی كه در گلو داشت به شرح ماجرایی كه بر او گذشته است پرداخت و گفت: «هنگامی كه با بنده تماس گرفتند گفتند كه به زندان بیایم چرا كه قرار است پسرم آزاد شود ولی وقتی من به آنجا رفتم جسد وی را تحویل گرفتم، چه كسی پاسخگوی این اتفاق خواهد بود».

وی گفت: «تاكنون هیچ یک از نهادهای مربوطه درباره این اتفاق به من پاسخی نداده‌اند و من از تمامی نهادهای مرتبط شكایت خواهم كرد».
 
گفتنی است كه کروبی در هنگام ورود به منزل اعرابی با استقبال جمعی از مردم مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین