کد خبر: ۹۰۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

پیام حزب اعتدال و توسعه درباره سقوط بالگرد رئیس جمهور

حزب اعتدال و توسعه در پی سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی که منجر به درگذشت شهادت گونه آنان شد، پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام حزب اعتدال و توسعه درباره سقوط بالگرد رئیس جمهور
آفتاب‌‌نیوز :

در متن پیام تسلیت حزب اعتدال و توسعه آمده است: درگذشت ناباورانه و شهادت گونه شهیدان راه خدمت، رئیس جمهور محترم، وزیرامور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب مردم غیور تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه در پی سانحه دلخراش سقوط هلیکوپتر مایه تاسف و تاثر عمیق شد

در این پیام همچنین آورده شده است: تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر، تواضع، فروتنی و شوق خدمت صادقانه به مردم از جمله ویژگی‌های شخصیتی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بود.

در ادامه این پیام آمده است: کشور عزیزمان ایران، از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، شاهد فراز و نشیب‌های مختلف، بروز و ظهور حوادث تلخ و دشواری‌های فراوان بوده و ملت شریف و بزرگ ایران با تأییدات خداوند متعال و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تمامی موانع را پشت سر نهاده و با عزم و اراده راسخ به پیش حرکت می‌کند.

حزب اعتدال و توسعه در این پیام یادآورشده است: کارگزاران و مدیران ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی مراحل و برهه‌های حساس با تکیه بر مردم، در برابر انواع مشکلات ایستادگی کرده اند و در راه پیشرفت و تعالی کشور از پای ننشسته اند.

این پیام افزوده است: بدون شک یاد و خاطره این عزیزان به ویژه تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان در خاطره ملت بزرگ ایران جاودان خواهد ماند. در این برهه حساس و پر تلاطم، همبستگی ملّی و گفت وگوی سازنده فیمابین همه جریانات سیاسی با وجود همه اختلاف نظر‌ها رمز ظفر، حفظ و بسط منافع ملی است.

در پایان پیام اشاره شده است:حزب اعتدال و توسعه، این ضایعه اسفبار را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده‌های گرانقدر شهدا و ملت قدرشناس و نجیب ایران تسلیت عرض کرده و از مردم بزرگ تقاضا می‌کند با مشارکت فعال و حضور گسترده در مراسم بزرگداشت خدمتگزاران صدیق تازه درگذشته، زمینه وفاق ملی و همبستگی اجتماعی را فراهم آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین