کد خبر: ۹۰۹۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

اقدام عجیب ترامپ علیه یک فیلم در جشنواره کن

پس از نمایش فیلمی در جشنواره کن درباره دونالد ترامپ، کمپین رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد به دلیل محتوای نادرست این فیلم، علیه این فیلم اقدام قانونی خواهد کرد.
اقدام عجیب ترامپ علیه یک فیلم در جشنواره کن
آفتاب‌‌نیوز :

پس از نمایش فیلم «کارآموز» ساخته علی عباسی در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن که درباره زندگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکاست و او را به عنوان یک متجاوز، به تصویر می‌کشد، «استیون چونگ» سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، در گفتگو با ورایتی تایید کرد که علیه این فیلم اقدام قانونی خواهند کرد و گفت: «این زباله، تخیل محض است و دروغ‌هایی را که مدت هاست از بین رفته است را دوباره مطرح می‌کند.»

او ادامه داد: «این فیلم یک توهین مخرب است و نباید روشنایی روز را ببیند و سزاوار سطل آشغال است. این یک دخالت هالیوودی در انتخابات آینده آمریکا و از سوی کسانی است که می‌دانند ترامپ بار دیگر صندلی کاخ سفید را پس خواهد گرفت».

فیلم «کارآموز» که در آن «سباستین استن» در نقش ترامپ بازی می‌کند در حالی در کن رونمایی شده که پیش از آغاز نمایش با پیامی مبنی بر سلب مسئولیت و تخیلی بودن وقایع همراه می‌شود. این فیلم نگاهی به زندگی و حرفه دونالد ترامپ می‌اندازد که به عنوان یک تاجر املاک در نیویورک در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ کار می‌کرد و از سوی وکیلش حمایت می‌شد.

در این فیلم «جرمی استرانگ» در نقش وکیل ترامپ و «روی کوهن» و «ماریا باکالووا» در نقش ایوانا همسر سابق دونالد ترامپ نقش آفرینی می‌کنند.

«کارآموز» چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفته و برخی منتقدان آن را فیلمی بسیار بد با ارائه اطلاعاتی تکراری درباره دونالد ترامپ توصیف کردند، هر چند از بازیگران این فیلم تمجید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین