کد خبر: ۹۰۹۷۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
در دانشگاه تهران و با حضور جمعی از مردم و مسئولان

رهبر انقلاب بر پیکر شهدای سقوط بالگرد رئیس جمهوری نماز اقامه کردند + فیلم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران بر پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان وی نماز اقامه کردند.
رهبر انقلاب بر پیکر شهدای سقوط بالگرد رئیس جمهوری نماز اقامه کردند + فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب صبح امروز (چهار شنبه) در دانشگاه تهران بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهان وی نماز اقامه کردند.

مراسم تشییع شهدا از صبح امروز با حضور جمع زیادی از مردم، رؤسای قوای سه گانه، مقامات، مسئولان کشوری و لشکری با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.

پس از اقامه نماز، پیکر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی، «سید مهدی موسوی» سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سه نفر از تیم پرواز از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی بر دستان مردم خداجو تشییع می‌شود.

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بود که رئیسی در سفری استانی به آذربایجان شرقی برای حضور در مراسم افتتاح سد مرزی قیزقلعه‌سی همراه با همتای آذربایجانی خود به شمال این استان در نزدیکی مرز همسایه شمال غربی کشورمان سفر کرده بود که در بازگشت به تبریز، بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم محافظت و کروی پروازی دچار سانحه شد و سقوط کرد که در اثر این سانحه، همه مسافران این پرواز به شهادت رسیدند و آخرین سفر استانی رئیسی، نیمه‌تمام باقی ماند.

روز گذشته نیز در استقبالی پرشور، مردم تبریز و قم در مراسم وداع با پیکر رئیسی و دیگر شهدای این سانحه حضور یافتند و مراسمی پرشور برای وداع با پیکر شهدا رقم زدند؛ مراسم وداع مردم پایتخت هم با رئیس‌جمهور و همراهان او شب گذشته در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین