کد خبر: ۹۰۹۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹

نمره منفی در کارنامه سازمان لیگ/ اتفاقی که تنها در فوتبال ایران رخ می‌دهد

در صورتی که سرنوشت قهرمانی استقلال به هفته پایانی کشیده شود و استقلال با برتری در برابر پیکان قهرمان لیگ برتر شود، آبی‌ها باید در غیاب تماشاگران خود جشن قهرمانی بگیرند!
نمره منفی در کارنامه سازمان لیگ/ اتفاقی که تنها در فوتبال ایران رخ می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

اگر برتری در برابر پیکان استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر برساند، جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود! سازمان لیگ گفته آماده است جشن قهرمانی استقلال را با برگزاری مراسمی خاصی با جلوه هر چه بهتر برگزار کند. اما شاید در جهان بی‌سابقه باشد که جشن قهرمانی تیمی در غیاب تماشاگرانش برگزار شود!

استادیوم پاس که میزبان تیم‌های هوادار و پیکان در فصل جاری بازی‌ها بوده به خاطر عدم تایید از سوی شورای تامین قادر به برگزاری بازی‌های لیگ برتر با حضور تماشاگر نیست.

ایراد اصلی را باید به سازمان لیگ گرفت که استادیوم بدون تماشاگر را برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر تایید می‌کند. تیم‌های پیکان و هوادار می‌توانند با در اختیار گرفتن دیگر استادیوم‌ها اجازه برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگر را بدهند. این دو تیم می‌توانند در استادیوم شهر قدس یا انقلاب کرج میزبان حریفان باشند. شاید هم سازمان لیگ فکر نمی‌کرده سرنوشت قهرمانی به هفته پایانی و بازی پیکان در برابر استقلال کشیده شود!

این حق طبیعی تیم پیکان است در استادیوم میزبان پذیرای تیم استقلال باشد، اما از سویی تماشاگران تیم استقلال هم حق دارند در بازی پایانی تیمشان حضور یابند و در صورت قهرمانی در جشن آن شرکت کنند. سازمان لیگ باید این موضوع را مدیریت می‌کرد که نکرد و این یک نمره منفی بزرگ در کارنامه این فصل سازمان لیگ برتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین