کد خبر: ۹۱۰۱۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

ستاره‌های سپاهان در رادار استقلال و پرسپولیس

خبرهای رسیده حاکی از آن است تیم‌های استقلال و پرسپولیس روی ستاره‌های سپاهان که قراردادشان به پایان رسیده زوم شده اند و شاید فصل بعد شاهد حضور برخی از آنها در اردوی آبی یا قرمز باشیم.
ستاره‌های سپاهان در رادار استقلال و پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، نیما میرزازاد و فرشاد احمدزاده به همراه رامین رضاییان ۵ بازیکنی هستند که قراردادشان با تیم سپاهان در حال پایان است و فصل جدید می‌توانند در تیم نویی بازی کنند. البته رامین رضاییان یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما با توجه به بند موجود در قرارداد می‌تواند آنرا فسخ و راهی تیم جدیدی شود.

به گزارش خبرورزشی، از جمع بازیکنان یاد شده فرشاد احمد زاده در تعطیلات زمستانی در لیست خرید جواد نکونام قرار گرفته بود. این بازیکن در تیم فولاد هم شاگرد جواد نکونام بود اما زمانی که استقلال برای خرید این بازیکن به تیم سپاهان نامه زد، تیم اصفهانی اعلام کرد: به همه مهره‌هایش برای دنبال کردن هدفی که در لیگ برتر ترسیم کرده نیازمند است.

رامین رضاییان به باشگاه سپاهان اعلام کرده فصل آینده برای بازی در یکی از تیم‌های اماراتی راهی این کشور خواهد شد. از این جمع بعید است نیما میرزازاد پیشنهادی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس دریافت کند اما به نظر می‌رسد میلاد زکی‌پور محمد کریمی و فرشاد احمدزاده با تمایل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مواجه شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین