کد خبر: ۹۱۰۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

خواهر شهید بهشتی پیام فرستاد

علویه بهشتی شهادت سید ابراهیم رئیسی را یادآور فضای شهادت سید محمد بهشتی در دهه شصت دانسته و یادآور شده است: این شهید بزرگوار همانند برادر شهیدم مظلوم واقع شده و آنان که دست به تخریب شهید رئیسی زدند، اکنون پشیمان و سرافکنده هستند.
خواهر شهید بهشتی پیام فرستاد
آفتاب‌‌نیوز :

علویه بهشتی؛ خواهر شهید بهشتی در پی شهادت رئیسی و همراهانش در حادثه بالگرد در آذربایجان شرقی، پیامی صادر کرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

خواهر شهید بهشتی متن پیامش را با بسم رب الشهداء و الصدیقین شروع کرده و در ابتدای نامه گفته است: با نهایت تأثر و تألم، شهادت رئیس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران؛ سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت همراه ایشان را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهدا و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان و خانواده شهدای خدمت، نوشته است: یاد و خاطره آثار فاخر ایشان در مدت خدمت خالصانه، همواره در اذهان همگان باقی خواهد ماند. از خداوند متعال برای روح آن شهیدان، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی درخواست می‌کنیم.

علویه بهشتی شهادت رئیسی را یادآور فضای شهادت بهشتی در دهه شصت دانسته و یادآور شده است: این شهید بزرگوار همانند برادر شهیدم مظلوم واقع شده و آنان که دست به تخریب شهید رئیسی زدند، اکنون پشیمان و سرافکنده هستند.

وی متن نامه را به این شکل ادامه داده است: خدمات خالصانه شهید رئیسی اکنون بعد از شهادت در اذهان عمومی نمایان خواهد شد و این نشانه مظلومیت شهید عزیز است.

خواهر شید بهشتی در بخش دیگری از نامه با یادآوری خدمات برادر شهیدش نوشته است: شهید بهشتی با هدف کادرسازی و تامین نیاز‌های مدیریتی انقلاب یک دوره آموزشی را برای تعدادی از طلاب که مستعد پذیرش مسئولیت‌های کلان کشور تشخیص داده بود، برگزار کرد و شهید عزیز رئیسی یوی از این طلاب بود.

وی در بخش پایانی پیام به برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرده و نوشته است: ان‌شاءالله در انتخابات پیش‌رو ملت شریف ایران دوباره ثابت خواهند کرد فردی را انتخاب می‌کنند که در خط ولایت و رهبری معظم انقلاب و ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار خواهد بود. ان‌شاء‌الله خداوند عاقبت ما را همانند آیت‌الله رئیسی ختم به شهادت کند.

با احترام، علویه بهشتی، خواهر شهید مظلوم سید محمد بهشتی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین