کد خبر: ۹۱۰۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

محافظ رئیس جمهور در شهرری آرام گرفت

شهید سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری در حرم عبدالعظیم (ع) در شهرری خاکسپاری شد.
محافظ رئیس جمهور در شهرری آرام گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

شهید سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در زادگاهش شهرری خاکسپاری شد.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، محمد مخبر مدیر قوه مجریه، محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و سایر مسؤولان لشکری و کشوری در آیین بدرقه و تدفین شهید موسوی حضور داشتند. 

شهید موسوی که فرزند ری بود، صبح امروز بر دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار محله دولت آباد شهرری از فلکه سوم تا فلکه اول دولت آباد تشییع و سپس برای تدفین به حرم سیدالکریم منتقل شد.

شهید موسوی که سرتیم حفاظت رئیس جمهور بود و در همه سفر‌ها رئیسی را همراهی می‌کرد، پس از شهادت نیز سید محرومان را تا خانه ابدی همراهی کرد و پس از دفن رئیس جمهور در حرم مطهر رضوی، پیکر وی در زادگاهش شهرری به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و دیگر همراهانشان، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت پس از افتتاح سد قیز قلعه‌سی در آذربایجان‌شرقی دچار سانحه شد و سرنشینان بالگرد در این حادثه به شهادت رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین