کد خبر: ۹۱۰۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
لیگ برتر فوتبال

شانس آبادانی‌ها برای بقا کم شد/ برد شمس آذر در دقیقه ۹۰ از دست رفت

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و شمس آذر در هفته هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به تساوی رسیدند.
شانس آبادانی‌ها برای بقا کم شد/ برد شمس آذر در دقیقه ۹۰ از دست رفت
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های صنعت نفت آبادان و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

امیر عرب براقی با کمک‌های علیرضا مرادی و علی اکبر نوری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نبرد امشب ورزشگاه تختی آبادان، یک بازی حیاتی برای صنعت نفت بود. آن‌ها که در انتهای جدول قرار دارند برای سقوط نکردن به امتیاز‌های کامل سه بازی باقی مانده احتیاج داشتند و هر گونه لغزش می‌تواند آن‌ها را قبل از هفته پایانی راهی دسته اول کند. در سوی دیگر شمس آذر که در اولین حضورش در لیگ برتر فراتر از انتظار نتیجه گرفته، با دو برد و یک مساوی در ۳ مسابقه اخیر، روند خوبی را تجربه می‌کرد تا کار برای زرد‌های آبادان در بازی امشب برای گرفتن سه امتیاز مسابقه سخت شود.

بازی با یک شوک برای نفت آبادان آغاز شد و فراز امامعلی در دقیقه ۴ توانست با باز کردن دروازه صنعت نفت، شمس آذر را یک بر صفر در آبادان جلو انداخت. در ادامه تلاش شاگردان فراز کمالوند برای جبران گل خورده بیشتر شد و آن‌ها توانستند در دقیقه ۷ توسط میثم تهی‌دست، بازی را به تساوی بکشانند.

با این حال در ادامه باز هم این شمس آذر بود که توانست به گل برسد و در دقیقه ۱۳، محمد پاپی دروازه صنعت نفت را برای بار دوم باز کرد تا نتیجه ۲ بر یک به نفع شاگردان سعید دقیقی شود.

در ادامه تلاش صنعت نفت برای به تساوی کشاندن مسابقه نتیجه‌ای نداشت و نیمه اول با برتری ۲ بر یک شمس آذر سوت پایان آن زده شد.

نیمه دوم با فوتبال رو به جلوتر صنعت نفت آغاز شد تا این تیم با این نتیجه در یک قدمی سقوط بود، شانس‌هایش را برای ماندن در هفته‌های پایانی زنده نگه دارد. سرانجام حملات صنعت نفت در در دقیقه ۲+۹۰ به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نهایت صنعت نفت و شمس آذر به تساوی ۲-۲ رسیدند و به تقسیم امتیازات در ورزشگاه تختی رضایت دادند.

صنعت نفت با این تساوی ۲۱ امتیازی و در رده آخر باقی ماند و تنها یک معجزه می‌تواند در ۲ هفته باقی مانده این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. شمس آذر هم با ۳۹ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

ترکیب اولیه صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج پور، طالب ریکانی، فرزین معامله گری، رحیم آلبوغبیش، حسین سنگیر گیر، حسین شنانی، بوباکار تراوالی و علی یوسف

سرمربی: نادر کمالوند

ترکیب اولیه شمس آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، سجاد جعفری، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و فراز امامعلی

سرمربی: سعید دقیقی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین