کد خبر: ۹۱۰۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

ادعای ایلان ماسک علیه واتس‌اپ کش پیدا کرد

ایلان ماسک، اپلیکیشن واتس‌اپ شرکت متا را متهم کرده است هر شب، داده‌های کاربران را برای اهداف تبلیغاتی، استخراج می‌کند.
ادعای ایلان ماسک علیه واتس‌اپ کش پیدا کرد
آفتاب‌‌نیوز :

واتس‌اپ و شرکت مادر این پیام‌رسان، هنوز به ادعاهای ایلان ماسک، پاسخی نداده‌اند اما وب سایت WABetaInfo که اطلاعاتی درباره جدیدترین به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ منتشر می‌کند، به پست مدیرعامل تسلا در شبکه اجتماعی ایکس، پاسخ داد.

وب سایت WABetaInfo در پاسخ به ادعاهای مالک شبکه اجتماعی ایکس، گفت: وقتی شما محصولی مانند اپلیکیشن پیام‌رسان ایکس و رمزنگاری سر به سر آن را برای تبلیغ دارید، راحت است که واتس‌اپ را مقصر جلوه دهید. به همین دلیل است که ایلان ماسک، مکررا اطلاعات غلط درباره واتس‌اپ منتشر می‌کند. واتساپ داده‌های کاربران را هر شب به اشتراک نمی‌گذارد تا تبلیغات بسازد. این قابلیت پشتیبان‌گیر (بک آپ) در اندروید است که همیشه در دستگاه کاربر می‌ماند. افراد می‌توانند این موضوع را با استفاده از ابزار تحلیل ترافیک شبکه و چک کردن درخواست‌های اچ‌تی‌تی‌پی خود، بررسی کنند.

ایلان ماسک اوایل ماه میلادی جاری، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا را برای کمپین‌های تبلیغاتی در پلتفرم‌های این شرکت، هدف انتقاد قرار داده بود.

این دو شخصیت فناوری، به شدت با یکدیگر رقابت دارند و حتی یک بار برای مبارزه در قفس، قرار گذاشته بودند که هرگز اتفاق نیفتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین