کد خبر: ۹۱۰۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

اتفاقات ناگوار علیه استقلال و جواد نکونام

استقلال با تساوی در برابر نساجی صدر جدول را در پایان هفته بیست و هشتم از دست داد و این یکی از اتفاقات تلخ در فصل جاری برای آبی‌ها بود.
اتفاقات ناگوار علیه استقلال و جواد نکونام
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در بازی با نساجی بر خلاف بازی‌های گذشته خیلی نتوانست دروازه حریف را تهدید کند و موقعیت‌های نصف و نیمه این تیم هم از بخت بد آبی‌ها تبدیل به گل نشد.

در هفته‌های اخیر اتفاقات هم علیه استقلال بوده است. مصدومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته‌های پایانی در نهایت خود را نشان داد و صدرنشینی را از آبی‌ها گرفت.

بعد از جدایی سعید مهری که بر خلاف میل باطنی جواد نکونام رخ داد کوین یامگا مصدوم شد. همان بازیکنی که اگر در بازی با مس رفسنجان حاضر بود بر خلاف صالح حردانی توپ را به گل تبدیل می‌کرد و شاید استقلال از جام حذفی کنار نمی‌رفت. بعد از کوین یامگا نوبت به مهدی مهدی پور رسید که رباط پاره کرد و استقلال بعد از پنالتی زن ایستگاهی زن خود را هم از دست داد.

به این مصدومیت‌ها آسیب دیدگی آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند هم اضافه شد. دو بازیکن تاثیر گذار در خط دفاع که به خوبی بازیسازی را بلد بودند؛ به خصوص آرمین سهرابیان که غیب او در بازی با نساجی به خوبی به چشم آمد. در هفته‌های اخیر بی تعارف اتفاقات ناگوار هم علیه استقلال و جواد نکونام بودند و این در از دست رفتن صدرنشینی بی تاثیر نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین