کد خبر: ۹۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

یک خیابان به نام «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد

با پیشنهاد شهردار کهریزک و تصویب کمیته نامگذاری، نام خیابان شورا به «شهید آیت الله رئیسی» تغییر پیدا کرد.
یک خیابان به نام «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد
آفتاب‌‌نیوز :

علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به حادثه دردناک پیش آمده برای حضرت آیت الله رئیسی و همراهان و شهادت آنها اظهار کرد: شهادت خادمین ملت در این حادثه باعث تأسف و تألم مردم ایران و جهان شد.

وی دلیل حضور پرشور مردم در مراسمات بدرقه و تشییع شهدای خدمت را محبوبیت و خدمت خالصانه این شهدا عنوان کرد و گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری، پاسداشت مفاخر ملی است و در همین راستا بزرگداشت نام «شهید آیت الله رئیسی» به عنوان یکی از نمادهای خدمتگزاری صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدنظر شهرداری کهریزک قرار گرفت‌.

شهردار کهریزک گفت: از آنجایی که طرح تعریض خیابان شورا در دست اقدام می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این بلوار خواهیم بود، به پاس تلاش‎ها و خدمات «شهید آیت الله رئیسی» این بلوار به نام این شهید راه خدمت نامگذاری شد.

وی افزود: همچنین به منظور گرامیداشت یاد دیگر شهیدان خدمت خیابان انبار مخابرات نیز که طرح جدولگذاری و روکش آسفالت آن در دست اقدام می‌باشد به نام‌ شهید حسین امیرعبداللهیان و خیابان ورودی مهدی آباد و عبدل آباد نیز به نام شهید سید مهدی موسوی نامگذاری شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهردار کهریزک ادامه داد: این نام ها پس از پیشنهاد برای تصویب در دستور کار کمیته نامگذاری شهر قرار گرفت که پس از طی مراحل و روند قانونی تکمیلی، این معابر به نام شهدای خدمت مزین خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین