کد خبر: ۹۱۰۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

جزئیات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و گفت: در این حادثه اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و سه فرزند خانواده به قتل رسیده‌اند.
جزئیات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی قدیمی صبح امروز هفتم خردادماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: ماموران پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر و متوجه شدند درب منزل قفل و مشکوک است و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل کرده و وارد منزل شدند که متاسفانه با اجساد اعضای این خانواده مواجه شدند که با سلاح سرد به قتل رسیده بودند.

دادستان سیرجان گفت: بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد. 

وی افزود: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیر زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته، به نظر می‌آید انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است . 

دادستان سیرجان گفت: این خانواده اصالتاً غیربومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است .

قدیمی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین