کد خبر: ۹۱۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

درخواست وزیر علوم از رئیس‌جمهور آینده

وزیر علوم تأکید کرد: «درخواست من از رئیس‌جمهور آینده این است قدر این مردم را بداند، چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و لحظه‌به‌لحظه برای خدمت به آن‌ها تلاش‌های عالمانه و عادلانه کنند.»
درخواست وزیر علوم از رئیس‌جمهور آینده
آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زلفی‌گل ضمن بیان این مطلب در خصوص چگونگی نهادینه سازی الگوی مدیریت آیت الله رئیسی در دانشگاه‌ها گفت: خوشبختانه با اقداماتی که رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص مستندسازی زندگی این شهید انجام می‌دهند و در واقع با تدوین و انتشار زندگی نامه وی و اکران فیلم از زندگی ایشان می‌توان این الگوی مدیریتی را در جامعه نهادینه کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: لازم است فرمایشات رئیس جمهور شهید در زمینه دانشگاه، دانشگاهیان و علم و فناوری را جمع آوری و آن را چراغ راه سیاست گذاری‌ها و تصمیم گیری‌ها قرار دهیم.

وزیر علوم تاکید کرد: درخواست من از رئیس جمهور بعدی این است قدر این مردم را بداند؛ چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و لحظه به لحظه برای خدمت به آن‌ها تلاش‌های عالمانه و عادلانه کنند.

زلفی گل یادآور شد: آیت الله رئیسی باور داشت دانشگاه اتاق فکر دولت است و معتقد بود برای بدنه دانشگاه‌ها هر اندازه که هزینه شود، سرمایه گذاری صورت گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین