کد خبر: ۹۱۰۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

بورس ۷ خرداد/ شاخص ۲۲ هزار واحد دیگر ریخت

بازار سرمایه با ادامه وضعیت نابسامان روزهای گذشته، در طی معاملات امروز نیز با ریزشی ۲۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
بورس ۷ خرداد/ شاخص ۲۲ هزار واحد دیگر ریخت
آفتاب‌‌نیوز :

 بازار سهام سومین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه‌ی نوسان‌ها ادامه داشت، اما در اکثر سهام بازار با فشار فروش همراه بود. این در حالی است که بررسی معاملات روز گذشته نیز نشان می‌دهد خروچ پول‌های سنگینی از بازار در حال وقوع است. البته لازم به ذکر است در انتهای معاملات امروز صندوق‌های اهرمی بلاخره توانستند به محدوده‌های مثبت برسند و فشار تقاضا برای آن‌ها کمی شدت گرفت؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۲۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۵۶ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۵۱۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۸۰ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «زاگرس» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «شستا» و «ذوب» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شگویا»، «زاگرس» و «آریا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۳ هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۹۸ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۶۰ نماد در محدوده مثبت و ۲۶۸ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین