کد خبر: ۹۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

دقیقی: مقابل پرسپولیس، شرافتمندانه بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: با آنکه شرایط یکسانی با پرسپولیس نداریم اما به دنبال نمایشی شرافتمندانه در بازی فردا هستیم.
دقیقی: مقابل پرسپولیس، شرافتمندانه بازی خواهیم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سعید دقیقی با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس در دیداری خانگی اظهار داشت: استان قزوین را تا امروز این همه پرشور و پرنشاط ندیده بودم، اما الان پیر و جوان، زن و مرد همه درگیر فوتبال شده‌اند و این افتخاری برای همه ماست.

وی ادامه داد: استانی که فوتبال نداشته امروز در جایگاهی است که باعث یک اتفاق خاص شده و بازهم دیدیم فوتبال در امور گردشگری، کاهش جرم و بزه و مسائلی از این دست چه میزان اثرگذار است.

سرمربی شمس‌آذر در خصوص ادامه فعالیت و حضور این تیم در فوتبال ایران تاکید کرد: تمایل مسوولان شمس‌آذر به ادامه فعالیت بوده، اما این به شرطی است که مسوولان استانی هم حمایت کنند. بودجه ما مشخص است و شب عید دیدید برای آنکه بتوانیم پاداش و عیدی پرسنل کارخانه را بدهیم حتی مجبور شدیم چند بازیکن خود را بفروشیم.

دقیقی در مورد بازی با پرسپولیس و میزبانی از این تیم گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفر ظرفیت دارد، اما فکر می‌کنم در بازی فردا حدود ۱۲ هزار نفر وارد استادیوم خواهند شد. ما از تمام تیم‌های بالای جدولی امتیاز گرفتیم و فقط پرسپولیس مانده که در دور برگشت در قزوین به مصاف آن‌ها برویم. در نیم فصل ما ضعیف‌تر شدیم، هر چند از نظر برخی مسائل با پرسپولیس یکسان نیستیم، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد یک بازی شرافتمندانه را به نمایش بگذاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین