کد خبر: ۹۱۰۹۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۸

دیر شده است اما هنوز وقت هست

عباس جمالی
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آنچنان که به درستی گفته و می‌گویند؛ مرد روزهای بحرانی‌است. کمتر کسی می‌تواند علاقه و تلاش او را به تثبیت وتحکیم نظام جمهوری اسلامی انکار کند و همین امر موجب می‌شود که اودر فرازونشیب روزهای پس از انقلاب همیشه از سَمت جریان‌ها و گروههای رنگارنگ مورد نقد و بسیار وقت‌ها هجوم و تخریب قرار گرفته است.

تجربه بی‌نظیر ایشان در قرار گرفتن در راس سمت‌های گوناگون، قدرت هوشمندی و پیش بینی‌های منطقی از حوادث را در پی داشته است. نامه و سخنرانی تاریخی ایشان در پیش و پس از انتخابات حامل پیامی مهم برای مسیولین جمهوری اسلامی است که متاسفانه نگاه مغرضانه مانع از در یافت درست پیام در پیش از انتخابات و شکل گیری بحران فعلی شد.
 
آنچنان که از خوانده‌ها وشنیده‌ها برمی‌آید به عملی کردن پیام ایشان در نماز جمعه و در نتیجه تحول اساسی در نگاه مردم نسبت به حکومت همتی (تا به امروز) گمارده نشده است و حتی توسط برخی جریانات افراطی محکوم هم شده است!

آنچه که امروز باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد این است که جمعیت انبوه معترضین امروز قرار خود را برای رساندن صدای اعتراض خود در نماز جمعه می‌گذارند وحول یاران بنیانگذار انقلاب؛ موسوی، خاتمی، کروبی وهاشمی می‌چرخند اما اگر حکومت به پیشنهادات هاشمی به عنوان یکی از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی روی خوش نشان ندهد، ممکن است اعتماد رنگ پریده مردم به نظام به شکل مطلق به بی‌اعتمادی مبدل ‌شود.
 
آنگاه به مصداق سخن هاشمی؛ مردم از آنسوی آب طلب پیچیدن نسخه خواهند کرد...دیر شده است اما هنوز وقت هست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین