کد خبر: ۹۱۱۰۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
فرمانده انتظامی شیراز خبر داد:

قتل با سلاح سرد در بلوار چمران شیراز و دستگیری قاتلان

فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتل و همدستش که بامداد امروز یک نفر را در شیراز به قتل رسانده بودند در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
قتل با سلاح سرد در بلوار چمران شیراز و دستگیری قاتلان
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل زراعتیان امروز، ۸ خردادماه با اعلام این خبر گفت: ساعت ۳:۴۰ بامداد امروز، ۸ خردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در بلوار شهید چمران شیراز اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان مشخص شد که سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ با راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت بحث و مشاجره و سپس درگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در این درگیری هر ۲ سرنشین خودرو با سلاح سرد راکب و ترکنشین را با سلاح سرد به شدت مجروح کرده که منجر به قتل یکی از آنان و مجروحیت دیگری می‌شود و ضاربین سریعا از محل متواری می‌شوند.

زراعتیان تصریح کرد: سریعا طرح مهار اجرا و ماموران انتظامی موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل و همدستش را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهمین اعزام و موفق شدند قاتل و همدستش (۲۵ و ۳۶ ساله) را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح به بیمارستان اعزام و متهمین علت و انگیزه قتل را بحث و مشاجره لفظی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، فرمانده انتظامی شیراز به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه و با سعه صدر و گذشت در حق یکدیگر از بروز این‌گونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد جلوگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین