کد خبر: ۹۱۱۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

استقلال با معجزه فولادی قهرمان می‌شود/ آبی‌ها در انتظار تکرار بهار ۸۸

با توجه به نتایجی که شاهد بودیم، سرنوشت رقابت استقلال و پرسپولیس به هفته پایانی کشیده شد.
استقلال با معجزه فولادی قهرمان می‌شود/ آبی‌ها در انتظار تکرار بهار ۸۸
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و پرسپولیس هر دو به پیروزی رسیدند تا تکلیف قهرمان لیگ بیست و سوم به هفته پایانی این پیکار‌ها کشیده شود و شنبه شب مشخص خواهد شد کدام تیم با کاپ قهرمانی عکس یادگاری خواهد گرفت. با توجه به اینکه پرسپولیس حالا یک امتیاز از استقلال بیشتر دارد و مسابقه پایانی این تیم هم با حضور تماشاگرانش خواهد بود، باید پذیرفت که حداقل روی کاغذ شانس قرمز پوشان برای فتح لیگ بیست و سوم بیشتر از همتایان آبی خود خواهد بود، ولی استقلالی‌ها یک بار تجربه قهرمانی درهفته پایانی را داشته‌اند و حالا به طور جدی چشم انتظار تکرار آن هستند.

در ششم اردیبهشت سال ۱۳۸۸ هفته پایانی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حالی باید انجام می‌شد که استقلال مهمان پیام مشهد بود و ذوب آهن که در آن مقطع صدر نشین لیگ برتر محسوب می‌شد نیز به مهمانی فولاد خوزستان می‌رفت. شرایط جدول به گونه‌ای بود که ذوب حتی با یک مساوی هم قهرمان می‌شد، ولی فولاد خوزستان با ارائه یک نمایش فوق العاده توانست سبز پوشان اصفهانی را شکست بدهد و استقلال به لطف پیروزی برابر میزبان خود فاتح لیگ هشتم شد.

حالا اگرچه پرسپولیس در خانه خود بازی دارد و تماشاگرانش پشت سر این تیم هستند، ولی اگر مس رفسنجان در نقش فولاد برای استقلال ظاهر شده و خاطره بهار ۸۸ را تکرار کند، استقلال می‌تواند به لطف پیروزی بر پیکان قهرمان لیگ بیست و سوم شود. البته اگر استقلال پیکان را شکست بدهد، حتی تساوی مس رفسنجان با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم برای قهرمانی آبی پوشان کفایت می‌کند. با وجود همه این موارد بار دیگر تاکید می‌کنیم حداقل روی کاغذ شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین