کد خبر: ۹۱۱۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

شانس ۷۷ درصدی پرسپولیس برای قهرمانی/ استقلال در چه صورتی به جام می‌رسد؟

در صورتی که سرخپوشان پایتخت در هفته پایانی از سد مس رفسنجان بگذرند، بدون توجه به نتیجه بازی پیکان - استقلال قهرمان می‌شوند و برای دومین سال متوالی جام را بالای سر خواهند برد.
شانس ۷۷ درصدی پرسپولیس برای قهرمانی/ استقلال در چه صورتی به جام می‌رسد؟
آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر با برگزار ۸ مسابقه به پایان رسید که در مهم‌ترین دیدار‌ها استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند تا کار قهرمانی هفته پایانی کشیده شود. با این نتایج پرسپولیس در جدول ۶۵ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال ۶۴ امتیازی صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس و استقلال روز شنبه، ۱۲ خرداد در هفته پایانی به‌ترتیب با مس رفسنجان و پیکان تهران بازی دارند.

۲ بازی استقلال و پرسپولیس در هفته سی‌ام در مجموع ۹ حالت دارد که در ۷ مورد سرخپوشان قهرمان می‌شوند و تنها در ۲ حالت که باخت و تساوی پرسپولیس و برد استقلال است، جام به تیم نکونام خواهد رسید. این یعنی پرسپولیس ۷۷ درصد شانس قهرمانی دارد و استقلال که تا پیش از هفته بیست‌وهشتم شانس اول قهرمانی بود، تنها ۲۳ درصد ممکن است جام قهرمانی لیگ بیست‌وسوم را تصاحب کند. البته خبر خوش برای استقلالی‌ها این است که در صورت تکرار نتایج دور رفت، این تیم ۳ و پرسپولیس یک امتیاز کسب می‌کند و این به معنای آبی شدن لیگ بیست‌وسوم خواهد بود.

استقلال در سال‌های اخیر همیشه عملکرد خوبی مقابل پیکان داشته و از آخرین شکست آبی‌ها مقابل خودروسازان حدود ۱۵ سال می‌گذرد. در طرف مقابل پرسپولیس هم مقابل مس رفسنجان نتایج خوبی گرفته و در ۷ بازی، به ۵ برد و ۲ تساوی رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین