کد خبر: ۹۱۱۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳

این دو چهره اصولگرا پای ثابت هر انتخابات!

اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۳ را که بالا و پایین کنید، به نام برخی از چهره‌ها می‌رسید که دیگر پای ثابت هر انتخاباتی شده‌اند و بارها سابقه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند.
این دو چهره اصولگرا پای ثابت هر انتخابات!
آفتاب‌‌نیوز :

اسامی کاندیدا‌های احتمالی انتخابات ۱۴۰۳ را که بالا و پایین کنید، به نام برخی از چهره‌ها می‌رسید که دیگر پای ثابت هر انتخاباتی شده اند و بار‌ها سابقه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند؛ «محمود احمدی‌نژاد»، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم از جمله این کاندیدا‌های احتمالی است که علم تبلیغاتش را طی روز‌های اخیر در جلوی درب منزلش در میدان ۷۲ نارمک برپا کرده است و از میل خود برای حضور در صحنه می‌گوید هرچند تلاش دارد این علاقه را ذیل درخواست‌های مردمی پنهان کند.

او جدا از آنکه دو دوره کاندیدای ریاست جمهوری بوده و رأی آورده است در سال‌های ۹۶ و ۱۴۰۰ نیز راهی وزارت کشور شد تا شاید رجعتی به پاستور داشته باشد، اما شورای نگهبان مجوز صلاحیت را به او نداد.

از سوی دیگر محسن رضایی، هم ۴ بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است، اما موفق به کسب آرای مردم نشده است، برخی خبر‌ها حکایت از حضور محسن رضایی در انتخابات است و برخی دیگر نیز این ادعا را تکذیب می‌کنند. با این وجود حضور محسن رضایی دربرخی گعده‌ها و جلسات انتخاباتی این روز‌ها جدی به نظر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین