کد خبر: ۹۱۱۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

ترامپ بیرون دادگاه: من بیگناه هستم؛ کشور ما به سمت جهنم رفته است

رئیس جمهور سابق آمریکا پس از مجرم شناخته شدنش از سوی دادگاه منطقه منهتن در نیویورک گفت که بیگناه است و آن را کار دولت بایدن خواند.
ترامپ بیرون دادگاه: من بیگناه هستم؛ کشور ما به سمت جهنم رفته است
آفتاب‌‌نیوز :

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پس از صدور رای دادگاه نیویورک در ارتباط با پرونده اسناد تجاری و مجرم شناخته شدن وی از سوی هیات منصفه بیرون دادگاه در اظهاراتی گفت که این یک محاکمه جعلی بود. 

وی افزود: قضاوت واقعی روز ۵ نوامبر از سوی مردم صورت خواهد گرفت؛ اشاره به روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر.

ترامپ در ادامه مدعی شد که "من مرد بسیار بیگناهی هستم و این اقدام از سوی دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شد".

وی همچنین گفت، کشور ما به سوی جهنم رفته و این محاکمه از روز اول جعلی بود.

منابع آمریکایی شامگاه جمعه به وقت محلی گزارش دادند که هیات منصفه دادگاه نیویورک دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را در ارتباط با پرونده پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن مجرم شناخته است.

براساس گزارشها، در پرونده موسوم به اسناد تجاری ۳۴ اتهام علیه ترامپ بود که هیات منصفه در هر ۳۴ مورد او را مجرم شناخته است.

رسانه‌های آمریکایی رای دادگاه نیویورک را یک لحظه تاریخی در تاریخ ایالات متحده خوانده‌اند.

کمپین انتخاباتی بایدن بلافاصله پس از صدور رای علیه ترامپ در بیانیه‌ای گفت، امروز در نیویورک دیدیم که هیچ کس فراتر از قانون نیست.

تیم انتخاباتی بایدن همچنین تاکید کرده که ترامپ به اشتباه معتقد بود که با عواقب نقض قانون برای منافع شخصی مواجه نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که تنها یک راه برای دور نگه داشتن ترامپ از کاخ سفید وجود دارد و آن برگه رای در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.

دادستان عمومی ایالت نیویورک نیز با اشاره به حکم گفته "هیچ کس فراتر از قانون نیست... "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین