کد خبر: ۹۱۱۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱

عالیشاه: مصاحبه‌های استقلالی‌ها در طول فصل ناجوانمردانه بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این قهرمانی برای من بسیار اهمیت داشت، چرا که تیم‌های رقیب در طول فصل مصاحبه‌هایی داشتند که اصلا جوانمردانه نبود.
عالیشاه: مصاحبه‌های استقلالی‌ها در طول فصل ناجوانمردانه بود
آفتاب‌‌نیوز :

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری مقابل مس رفسنجان و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، اظهار داشت: سرانجام بازی‌های این فصل تمام شد. ابتدا از سرمربی تیم و مدیریت باشگاه بابت زحماتی که در این فصل کشیدند، تشکر می‌کنم. پرسپولیس زمانی قهرمان شد که توانست بازی ۳ بر صفر باخته را مقابل استقلال خوزستان با برتری ۴ بر ۳ به پایان برساند. از هواداران پرسپولیس که در آن دیدار صبورانه ما را حمایت کردند و امشب نیز با حمایت‌های خود باعث برتری ما شدند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این قهرمانی برای من بسیار اهمیت داشت، چرا که تیم‌های رقیب در طول فصل مصاحبه‌هایی که داشتند که اصلا قشنگ نبود. این مصاحبه‌ها باعث شد که تیم ما وارد فشار شود و این حرکت آن‌ها اصلا جوانمردانه نبود.

عالیشاه در پایان افزود: هیجان بالا بازی امروز باعث شد تا پرسپولیس دیر به گل برسد. در طول فصل نیز بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی بودند که در هر شرایطی به تیم ما کمک کردند و اگر مصدوم نمی‌شدند، قطعا کار ما برای قهرمانی راحت‌تر می‌شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین