کد خبر: ۹۱۱۸۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷

کنایه تند و تیز آتیلا حجازی به پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: ما تیم مظلومی در فوتبال ایران هستیم.
کنایه تند و تیز آتیلا حجازی به پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی پس از بازی استقلال مقابل پیکان و از دست رفتن جام قهرمانی اظهار داشت: وقتی یک تا ۴ هفته این اتفاقات بیفتد، می‌گوییم طبیعی است، اما زمانی که بیشتر می‌شود یک مقدار باید مسوولین و دست اندرکاران موشکافانه به مسائل رسیدگی کنند. ما نمی‌خواهیم کسی را متهم کنیم و همیشه می‌گفتیم اشتباهات سهوی است. همین بازی که امروز گذشت را دیدیم که کارشناسان حرف‌های دیگری زدند. امیدوارم دیگر این اتفاقات نیفتدما تیم مظلومی در فوتبال ایران هستیم.

وی در مورد اینکه در دنیا رسم است که به تیم قهرمان تبریک می‌گویند و آیا در فوتبال ایران طوری هست که استقلالی‌ها به پرسپولیس تبریک بگویند، گفت: تیمی که قهرمان می‌شود باید تبریک گفت و ما هم صد درصد تبریک می‌گوییم، اما‌ای کاش این قهرمانی یک مقدار قشنگ‌تر می‌شد. به هرححال مبارک شان باشد و امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس در لیگ نخبگان که لیگ مهمی است، موفق باشند. این قول به هواداران داده می‌شود که یک تیم متفاوتی را فصل آینده شاهد خواهیم بود و دیگر خبری از مشکلات سابق نیست و اگر خودم باشم این نوید را می‌دهیم که یک تیم روایایی بسته خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه شهریاری در کنار اعضای تیم حاضر شد و آیا حرف خاصی زدند، عنوان کرد: نه حرف خاصی نبود، چون صحبت‌ها قبلا شده بود و تبرکی گفتند. به هرحال نمی‌توان با یک سری از عوال جنگید. بچه‌ها تلاش شان را کردند، اما متاسفانه به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

برخی اشتباهات داوری نیازی به VAR ندارد و کاملا واضح است

حجازی در مورد اینکه آیا از اتفاقاتی که در این فصل افتاد، دلسرد شدید یا خیر، تاکید کرد: چرا وقتی اتفاقات تکرار شود می‌شود، خسته کننده می‌شود. بچه‌ها وقتی می‌خواستند وارد زمین شوند، خیلی شاداب نبودند. کادرفنی هم تلاش کرد آن‌ها را از لحاظ روحی روانی آماده کند و فقط فکرشان به بازی خودشان باشد. اما به هرحال فکر‌ها یک مقدار درگیر است.

وی در مورد اینکه زمان شما هم این همه اعتراض به داوری می‌شد یا خیر، تصریح کرد: به این شدت نبود که همه تیم‌ها به این شدت از داوری شاکی باشند. تا زمانی که VAR به فوتبال ایران نیاید، این اتفاقات همیشه می‌افتد و هیچ کاری نمی‌توان کرد.

نیاز اصلی استقلال تقویت تیم است

مدیر تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه نیاز اصلی استقلال برای فصل بعد چیست، گفت: نیاز اصلی استقلال تقویت تیم است. مدیریت هلدینگ همه کار می‌کند و قرار است تیم خوبی برای فصل بعد لیگ برتر و لیگ قهرمانان بسته شود. 

وی در مورد اینکه لیست مازاد دارید یا خیر عنوان کرد: هنوز هیچ لیستی ورودی و خروجی نداشته ایم.

حجازی در مورد اینکه فکر نمی‌کنید داوران ما اشکالات فنی دارند، گفت: صحنه‌هایی که ما در رختکن دیدیم، احتیاجی واقعا به VAR ندارد و کاملا مشخص است. اگر ادعای حرفه‌ای بودن داریم که نیستیم، در شان فوتبال ایران نیست که در این ورزشگاه بخواهد بازی کند. وضعیت سرویس‌های بهداشتی را ببینید. اصلا قابل مقایسه با امارات، قطر و عربستان نیست. این‌ها باید درست شود. آیا فقط باید زمین درست شود؟ میکسدزون، اتاق داوران و ناظران باید درست باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین