کد خبر: ۹۱۱۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹

آیت الله اعرافی و احمدی‌نژاد امروز در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند؟

بر اساس برخی شنیده‌ها از منابع غیر رسمی احمدی نژاد برای ثبت نام به وزارت کشور خواهد رفت. آیت‌الله علیرضا اعرافی هم با انتشار پیام «بسم الله الرحمن الرحیم» در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایرانی ویراستی، چراغ سبز متفاوتی برای حضور در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری روشن کرد
آیت الله اعرافی و احمدی‌نژاد امروز در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :

مهر نوشت: بر اساس برخی شنیده‌ها از منابع غیر رسمی و احتمالات، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق امروز یکشنبه برای ثبت نام به وزارت کشور می‌آید.

فارس هم نوشت: آیت‌الله علیرضا اعرافی روز گذشته در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایرانی ویرایستی، حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

آیت‌الله اعرافی نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم - انسان در روزگار ما نیاز به نگاهی نو و تعلقی عارفانه به عالم معنا و جهان قدس و اخلاق دارد.

شنیده‌های فارس حاکی از آن است که امروز آیت‌الله اعرافی برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور می‌رود.

طبق آنچه وزارت کشور در اطلاعیه شماره یک خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرده است؛ «ثبت نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در محل وزارت کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ وزارت کشور تا ساعت ۱۸ روز چهاردهم خرداد ماه، انجام می­‌پذیرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین