کد خبر: ۹۱۱۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۳:۰۲

شریعتمداری: زیاده‌روی کردم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: موضع احمدی‌نژاد در قبال دستور رهبری مبنی بر برکناری مشایی، روزنامه کیهان را به تناقض گویی کشاند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، شریعتمداری در شماره روز یکشنبه کیهان تلویحا از موضع خود علیه احمدی‌نژاد و مشایی عقب‌نشینی کرد.

در یادداشت مدیرمسئول کیهان آمده است:‌ «دیروز وقتی بیانات رهبر معظم انقلاب را در جمع اهالی قرآن شنیدم، بی آن که خود را عددی بدانم تا در خطاب یا ملامت و عتاب آقا جایی داشته باشم، احساس کردم یادداشت دیروزم با عنوان «چه کسی او را اداره می‌کند» می‌تواند در حوزه ملامت مقتدایم باشد».

وی در بخش دیگری از یادداشت خود آورده است: «وظیفه خود می‌دانم که با نوشتن این وجیزه، آنچه دیروز نوشته بودم را تصحیح کرده و اذعان کنم در اعتراض و انتقاد به کسانی که نامشان در آن نوشته به میان آمده، زیاده روی شده بود».

کیهان البته در خبر دیگری در پاسخ به ایرنا که کیهان را به توهین به رییس جمهور متهم کرده بود، نوشته است: «کیهان البته درک می‌کند که دوستان ما در خبرگزاری جمهوری اسلامی تکالیف دولتی خود را انجام می دهند و این را هم می‌فهمد که باید جهد برادران خود در ایرنا را در دفاع از بدترین و خطرناک‌ترین اشتباه احمدی‌نژاد درک کند»!!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۶
0
0
1-فقط درباره مشائی یا همه؟
2-اصولاً شما آدم زیاده روی هستی مگه نه؟
3-میگن تومیری جای هرندی هرندی میا دجای تو درسته؟
4-جمله: (احساس کردم یادداشت دیروزم با عنوان «چه کسی او را اداره می‌کند» می‌تواند در حوزه ملامت مقتدایم باشد». )را چند بار بخوان ببین مال کیه آیا این را هم آمریکائیها تو دهان شما گذاشتن؟
5-ببین در زیاده روی شما آقای موسوی که نقش نداشته؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین