کد خبر: ۹۱۱۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

محمد شریعتمداری: مردم را از کلافگی محدودیت‌های اینترنتی نجات می‌دهم

وزیر اسبق کار در دولت دوازدهم گفت: وعده می‌دهم که با تعامل با سایر قوا مردم را از کلافگی محدودیت‌های اینترنتی نجات دهم، من صدای معلولان ، کودکان کاروخیابان و آسیب دیدگان جامعه ایران خواهم بود.
محمد شریعتمداری: مردم را از کلافگی محدودیت‌های اینترنتی نجات می‌دهم
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر اسبق کار در دولت دوازدهم گفت: وعده می‌دهم که با تعامل با سایر قوا مردم را از کلافگی محدودیت‌های اینترنتی نجات دهم، من صدای معلولان، کودکان کاروخیابان و آسیب دیدگان جامعه ایران خواهم بود.

محمد شریعتمداری وزیر اسبق کار در دولت دوازدهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دردمندانه می‌گویم نابودی یک ملت زمانی از راه می‌رسد که امید و رویایی نداشته باشد.

وی افزود: درست است که بدون سیاست گذاری نمی‌توان حکمرانی موفقی داشت، ولی هیچ سیاستی هم بدون یک روح جمعیِ امیدوار و متحد موفق نخواهد شد و امروز من به این دلیل اینجا هستم که می‌دانم حال ایران ما، این میراث مشترکمان خیلی خوب نیست، اما باور دارم که می‌شود اوضاع را بهتر کرد و ایرانی آباد و شاد ساخت.

شریعتمداری با بیان اینکه در این مسیر ۴ دستور کار مشخص کار دارم، تصریح کرد: ابتدا اینکه یکبار برای همیشه، برای بهبود کیفیت زندگی مردم باید درگیری‌ها و نزاع‌های بنیاد برکن بین گروه‌های اثرگذار بر عرصه سیاست و قدرت که در کنار فشار‌های بدخواهان خارجی منافع مردم و کیان کشور را به خطر انداخته و موجب شکست سیاست‌ها می‌شود، توقف یابد.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: وعده می‌دهم که برای تحقق این هدف به پشتوانه سال‌ها همکاری با گرایشات مختلف سیاسی و رویکرد میاندارانه‌ای که مشی گفتمانی و عملی اینجانب بوده است، اختیارات رئیس جمهوری را به گونه‌ای به کار خواهم گرفت که بازیگران موثر بر سیاست، توان خود را علیه منافع مردم در دعوا‌ها و پنجه کشیدن‌ها تلف نکنند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه نه حاکمیت دوگانه شکل می‌دهم و نه یکدست سازی و خالص سازی خواهم کرد بلکه تلاش می‌کنم تفاهم و ائتلاف حداکثری را برای حل مسائل مردم به وجود آورم، عنوان کرد: در حوزه بین الملل در تعامل با همه ارکان نظام، سازوکاری نتیجه گرا در مسیر حل مساله تحریم فراهم خواهم کرد و با پرهیز از نگاه سیاه وسفید به کشورها، رویکرد سیاست خارجی ایران را با محوریت بهره‌مندی مردم از دیپلماسی اقتصادمحور، حفظ هویت تمدنی ایران و ارتقای احترام ایرانیان بنا می‌کنم. 

وی ادامه داد: همچنین وعده می‌دهم متکی به تجربه‌های موثر در اداره ۳ ابر وزراتخانه، خردمندی را در عرصه حکمرانی حاکم کرده و الزامات تحقق توسعه متوازان را بدور از خیال بافی و آمارسازی بر همه ارکان دولت جاری سازم و شایستگان را در عرصه اداره کشور به کار خواهم گرفت که به فرموده مولای متقیان علی (ع) «تقدم افاضل بر اراذل» حق واقعی مردم بر حاکمان است و من این حق را ادا خواهم کرد.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه اگر رئیس جمهور شوم صدای همه مردم خواهم بود، گفت: من صدای نجوا‌های خاموش، صدای جوانان خلاق، دختران و پسرانی خواهم بود که نه کسی آن‌ها را می‌بیند و نه کسی آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. همچنین صدای نسلی خواهم بود که دغدغه‌ها و مطالبات آن‌ها از جنس سیاست زدگی‌های امروز نیست.

وی افزود: وعده می‌دهم که با تعامل با سایر قوا مردم را از کلافگی محدودیت‌های اینترنتی نجات دهم، من صدای معلولان، کودکان کاروخیابان و آسیب دیدگان جامعه ایران خواهم بود.

به باور من بدون شک دستاورد این برنامه، کاهش فقر، تحقق عدالت در همه ابعاد جنسیتی، قومی، مذهبی و آموزشی و حفاظت از محیط زیست ایران عزیز خواهد بود.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران، با درک وضعیت رنج‌آور شما در حوزه‌های درمان و مسکن و معیشت، متعهدم این شرایط را به طور جدی بهبهود بخشم همانگونه که در دوره مسئولیت وزارت رفاه در اوج محدودیت‌های مالی، ۵ میلیون بازنشسته بهره‌مندی از همسان سازی و متناسب سازی حقوقشان را به چشم دیدند. و، اما سخن اخر آنکه؛ آمده‌ام که با پشتوانه رای شما حق زیستن توام با عزت و رفاه مردم این سرزمین در سایه کاهش منازعات و رفع مخاصمات را ادا کنم و در این مسیر متعهد هستم نه به شما دروغ بگویم، نه به رهبری و نه به خودم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین