کد خبر: ۹۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
اصلاح‌طلبم اما ملی فکر می‌کنم

جهانگیری: حال ایران خوب نیست

اسحاق جهانگیری، داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبم، اما ملی فکر می‌کنم.
جهانگیری: حال ایران خوب نیست
آفتاب‌‌نیوز :

داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای احیای سرمایه اجتماعی و خلق عرصه‌های تازه وارد انتخابات شدم.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن درود به روح بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: مردم ایران همواره در پی آزادی و پیشرفت بودند و در تمام این سال‌ها تلاش شد تا این اهداف محقق شود و علی رغم همه تلاش‌ها امروز کشور در شرایط خوبی نیست. حال ایران خوب نیست و تمام دستاوردها نتوانسته احساس بالندگی و رشد اقتصادی را ایجاد کند.

وی عنوان کرد: تا نتوانیم درک مسأله کنیم در روی همان پاشنه می‌چرخد. کاهش قدرت خرید و ارزش پول ملی، کاهش سرمایه اجتماعی و مشارکت جامعه دانشگاهی و نخبگان و افزایش مهاجرت ایران از مشکلات موجود است و امروز می‌توانیم تنگناها را پشت سر بگذاریم، به شرط آنکه به اجماع سازی میان همه ارکان نظام و به کارگیری تیم مدیریتی کاردان منجر شود.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: احیای سرمایه اجتماعی و تکیه بر توان ملی، قدرت بازدارندگی و تعامل با جهان با تاکید بر اصل عزت، حکمت و مصلحت و رعایت اصل کرامت زنان و دختران برای خلق عرصه‌های تازه وارد انتخابات شدم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: به رغم تعدد مشکلات کشور امکان رفع آنها را محقق می دانم. تأمین سلامت، آموزش و امنیت مردم و حفظ محیط زیست و مبارزه با فساد را از مسیر گسترش شفافیت و میدان دادن به پذیرش سوت زنی را پیگیری می‌کنم. باور دارم می‌توانم با همه کسانی که در اندیشه ایران هستند و با من تفاوت دارند کار کنم. می آیم تا از ایرانی رأی بگیرم که خواهان زندگی بهتر هستند.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین