کد خبر: ۹۱۲۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

گرمترین و خنکترین شهرهای اصفهان

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از وقوع ناپایداری‌های همرفتی به ویژه در مناطق شمال و غرب استان از فردا سه‌شنبه تا پایان هفته خبرداد.
گرمترین و خنکترین شهرهای اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

مینا معتمدی با بیان اینکه میانگین دما به ویژه در مناطق شمال شرق اصفهان بین ۲ تا سه درجه طی ۲۴ ساعت آینده کاهش می‌یابد، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خمینی‌شهر، فلاورجان و لنجان با بیشینه دمای ۳۶ در سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بررسی الگو‌های هواشناسی بیانگر شیب فشاری در نیمه شمالی استان از امروز تا چهارشنبه ۱۶ خرداد است که این شرایط می‌تواند سبب افزایش سرعت وزش باد همراه با گرد خاک و کاهش دید افقی در نیمه شرقی، شمال و مرکز استان شود. 

معتمدی افزود: از فردا، سه شنبه تا پایان هفته شرایط ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شمالی و غرب استان در ساعات عصر و اوایل شب نیز مهیا است که می‌تواند سبب وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد و برق شود.

به گفته وی، شدت ناپایداری‌ها طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین