کد خبر: ۹۱۲۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

اسکورسیزی همبازی آل پاچینو شد

ستاره هالیوودی مشهور دیگری که احتمالا در ونیز حضور خواهد داشت، جانی دپ است که سابقا برای نقش جک اسپارو در فرنچایز «دزدان دریایی کارائیب» و اخیرا برای دادگاه معروف طلاقش از امبر هرد در صدر خبر‌ها بوده.
اسکورسیزی همبازی آل پاچینو شد
آفتاب‌‌نیوز :

ستاره هالیوودی مشهور دیگری که احتمالا در ونیز حضور خواهد داشت، جانی دپ است که سابقا برای نقش جک اسپارو در فرنچایز «دزدان دریایی کارائیب» و اخیرا برای دادگاه معروف طلاقش از امبر هرد در صدر خبر‌ها بوده. او سال گذشته، بعد از جریان دادگاهش، با نقش پادشاه لوئی پانزدهم در فیلم «ژان دو بری» به کن ۲۰۲۳ آمد و امسال ساخته جدیدش را با عنوان «مودی» به ونیز می‌آورد که درامی زندگینامه‌ای درباره آمادئو مودیلیانی، نقاش و مجسمه ساز ایتالیایی که بیشتر در پاریس روزگار گذراند، است. نقش مودیلیانی را ریکاردو اسکامارچیو بازی می‌کند و این فیلم بعد از نئووسترن «شجاع» (۱۹۹۷) که جانی دپ کارگردانی کرد و در آن با مارلون براندو همبازی بود، دومین تجربه کارگردانی این ستاره سینما به شمار می‌رود.

جولین اشنابل، کارگردان امریکایی آثار ستایش‌شده‌ای همچون «لباس غواصی و پروانه» (۲۰۰۷) و «بر دروازه ابدیت» (۲۰۱۸)، فیلم جدیدش را که «در دست دانته» نام دارد با بازی یک دوجین ستاره مشهور از جمله اسکار ایزاک، جیسون موموآ، جرالد باتلر، گال گادوت، فرانکو نرو، جان مالکوویچ و آل پاچینو احتمالا به ونیز خواهد آورد. نکته جالب فیلم حضور مارتین اسکورسیزی در نقش مرشد و راهنمای دانته آلیگری است. اسکورسیزی قبلا در فیلم «رؤیاها» (۱۹۹۰) به کارگردانی آکیرا کوروساوا نقش ون گوگ را بازی کرده بود. وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم اشنابل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین